خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

یادواره شهدای روستای محمد آباد شهرستان درمیان برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه حضرت نبی اکرم (ص) اسدیه یادواره شهدای روستای محمد آباد شهرستان درمیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۵۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت اسلام والمسلمین خواجوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در این مراسم اظهارداشت: امروز یکی از بزرگترین نعمت هایی که شکر آن بر ما واجب است نعمت انقلاب است که در سایه ی این نعمت از صدها نعمت دیگر برخوردار می شویم.
 
  وی عنوان کرد: مهمترین آنها نعمت سلامتی و امنیت است و اگر شکر گذار باشیم خداوند آن را بر ما پایدار خواهد داشت و اگر ناسپاسی کردیم و آن عذابی شدید خداوند وعده عذاب می دهد و این نعمت را ا از ما خواهد گرفت.
 
  وی اضافه کرد: امروز اگر شاکر نعمت انقلاب نباشیم و پای انقلاب و ولایت نایستیم خداوند کسانی که 37 سال چنگ و دندان برای این انقلاب تیز کرده اند  برما غلبه خواهند کرد و این وعده الهی خواهد بود.
 
  خواجوی خاطرنشان کرد: دشمن امروز فهمیده است که با جنگ  و کودتا نمی تواند انقلاب را از ما بگیرد و با این فکر افتاده که باورها و ارزش ها و اصول انقلابی را از ما بگیرد لذا به فکر دزدیدن افکار و باورهای جوانان ما چه شیعه وسنی افتاده اند و با ایجاد شبهه جوانان را نسبت به  باورهای آنها مردد می کنند و ایجاد تفرقه می کنند تا منافع خود را تامین می کنند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها