خبرهای داغ:

مراسم "همراه با کاروان کربلا "در میامی برگزار شد+تصاویر

همزمان با سراسر کشور مراسم عزاداری اربعین حسینی در شهرستان میامی با نام "همراه با کاروان کربلا" با حضور پرشور عزاداران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۲۴۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، مردم ولایتمدار شهرستان میامی و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت(ع) صبح امروزبا حضور هیئت‌های عزاداری و در قالب دستجات سینه زنی در چهلمین روز از واقعه صحرای کربلا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش به سوگ نشستند.

ماه محرم و صفر برای ما درس‌های بسیار زیادی دارد، و این ماه تنها صرف عزاداری نیست، این عزاداری بهانه‌ای برای فراگیری درس‌های بیکران از مکتب امام حسین(ع) است و باید در زندگی این درس‌ها را به کاربست.

در روز اربعین شهادت سید و سالار شهیدان، سوگواران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در جای‌جای شهرستان میامی آیین‌های عزاداری اربعین را برپا کردند.

مراسم عزاداری اربعین حسینی در مناطق مختلف شهرستان میامی برگزار شد و مردم این شهرستان با حضور خود در این آیین‌ها، عشق  و ارادت خود را نسبت به خاندان عصمت و طهارت به نمایش گذاشتند.

 این مراسم از میدان بسیج به سمت مسجد جامع میامی برگزار شد،که در این مکان مقدس عاشقان حسینی هم نوا با زائران کربلا زیارت اربعین را زمزمه کردند.

این آئین به همت ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی شهرستان میامی برگزار شد.

مراسم

مراسم

مراسم

مراسم

مراسم

مراسم

مراسم

مراسم

مراسم

مراسم


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها