خبرهای داغ:
پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شاهرود

اقتدار و استواریِ ولایی بانو دباغ هرگز به ایشان اجازه ترک میدان را نداد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شاهرود در پی درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ پیام تسلیتی صادر که در آن آمده است: اقتدار و استواری ولایی بانو دباغ هرگز به ایشان اجازه ترک میدان را نداد.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۸۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ یار امام و انقلاب، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شاهرود پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بار دیگر انقلاب اسلامی در سوگ یاری نشست که با بهره گیری از صبر و استقامت عقیله بنی هاشم، تا آخرین لحظه در صدد آموختن درس مقاومت بود. بانو حدیدچی با تحمل مشکلات فراوان در طی مسیر و مقاومت در برابر دشمن متجاوز به ما آموخت که اگر دوران، دوران گفتمان باشد اما هرگز نباید از تقویت بنیه‌ی روحیه استکبارستیزی و قدرت دفاعی دست برداشت.

اکنون زمان آن رسیده است که فریاد هیهات من الذله پیشوای مان را سر داده تا بدانند هرگز این مرز و بوم عاری از شیرزنانی چون بانو دباغ نخواهد شد. بانویی که اقتدار و استواری ولایی او نه تنها هرگز به ایشان  اجازه ترک میدان را نداد بلکه با تقبل وظایف خطیری همچون فرماندهی سپاه همدان ارادت و پاکبازی خود را به نظام و امت نظام نشان داد.

ما پیروان خط امام و ولایت همچنان با به دوش کشیدن غم از دست دادن  این بانوی مبارز و انقلابی اعلام می‌داریم که هرگز نخواهیم گذاشت متظاهران انقلابی باعث هتک حرمت انقلابیون سر افراز جبهه حق شوند و انشاالله که بانوی مبارز هم در جوار بانوی مبارز وپیروز صحرای کربلا همنشین باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها