خبرهای داغ:
در آستانه هفته بسیج

غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهرود

گلزار مطهر شهدای شاهرود در آستانه هفته بسیج مستضعفین غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۵۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه هفته بسیج مستضعفین گلزار مطهر شهدای شاهرود با حضور اقشار مختلف بسیجیان شهرستان شاهرود و مسئولین شهرستانی غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف بسیجیان شهرستان و مسئولین نظامی و انظامی و دستگاه های اجرایی در گلزار مطهر شهدای شاهرود برگزار شد گلزار مطهر شهدای شاهرود با حضور مسئولین نظامی و انظامی و مدیران برخی دستگاه های اجرایی گلباران و عطرافشانی شد.

قرائت قرآن،اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط گروه سرود بسیج و اجرای مراسم تعزیه خوانی حضرت رقیه(س) توسط گروه یاس کبود بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از جمله برنامه های این مراسم بود.

همچنین غبارو شهدای شاهرود توسط گروه فرشته های آسمانی تک تک گلباران شد.

محمد عباسی راوی و پژوهشگر دفاع مقدس در این برنامه به راویتگری از شهدای شهرستان شاهرود در دفاع مقدس پرداخت و گفت: امنیت و آسایش امروز ما به برکت مجاهدت بسیجیان جان برکفی است که از جان خود گذشتند تا ما بمانیم و راه آنها را ادامه دهیم.

غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهرود 

سرپرست حوزه هنری شاهرود خاطر نشان کرد: شهدای ما نه برای پست و مقام و جاه و عنوان و قدرت بلکه برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از تفکر شیعه در میدان رزم حاضر شدند و با دست خالی ابرقدرت های جهانی را به زانو درآوردند.

وی تصریح کرد: امروز این جمع شدن ها و گرامیداشت ها برای این است که این مسیر و راه و تفکر و فرهنگ متعالی فراموش نشود و همه بسیجیان خمینی وظیفه دارند این فرهنگ را در جامعه ترویج نمایند.

عباسی با تاکید بر توجه به جنگ فرهنگی دشمن عنوان کرد: دشمن تلاش دارد فرهنگ دفاع و شهادت و تفکر ناب بسیجی که برگرفته از عاشورا و اربعین است را منحرف و محو کند و باید تلاش کنیم با گرامیداشت مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و گرامیداشت با قدرت هفته هایی چون بسیج این فرهنگ را روز به روز بسط و گسترش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها