خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

بسیج، بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب/ اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در شهرستان بیرجند بیش از 450 رده بسیج وجود دارد. در همه رده های مختلف بیش از یکصد برنامه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۶۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی در نشست خبری برنامه های هفته بسیج با تسلیت اربعین حسینی و گرامی داشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهارداشت : هفته بسیج با یکصد عنوان برنامه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب است افزود: قوام انقلاب به بسیج می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: بسیج به عنوان یک نیروی عظیم حافظ انقلاب اسلامی است برای همین باید قدردان بسیج باشیم و از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلف در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج از ابتدای تشکیل، خدمتگذار انقلاب بوده است افزود: در شهرستان بیرجند بیش از 450رده بسیج وجود دارد. در همه رده های مختلف بیش از یکصد برنامه اجرا خواهد شد.

بسیج، بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب/ اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته بسیج 

فلاحی عنوان کرد: برنامه های محوری در سطح شهرستان بیرجند برگزار می شود که اولین برنامه دیدار فرماندهان، مسئولین، مربیان و سرگروههای صالحین با نماینده ولی فقیه در استان است.

وی ادامه داد: همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی از محل میدان آزادی بیرجند به سمت شهدای باقریه در اولین روز هفته بسیج و عزاداری دسته جمعی در شهدای باقریه با سخنرانی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: برگزاری همایش " بزرگ مرد کوچک " با حضور یک هزار و 200نفر از دانش آموزان مقطع اول و دوم دبیرستان در حسینیه جماران با سخنرانی مسئول بسیج دانش آموزی کشور برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تجمع بسیجیان با عنوان میثاق با ولایت با حضور گردان های بیت المقدس ، امام حسین و امام علی(ع) بسیج در محل ناحیه بیرجند، غبارروبی گلزار شهدا با حضور بسیجیان و مسئولین استانی، برگزاری میقات صالحین که 70درصد حلقه های صالحین حضور دارند از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

بسیج، بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب/ اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته بسیج 

وی با بیان اینکه 2 هزار و 500 حلقه صالحین در شهرستان بیرجند در کلیه اقشار سازماندهی شده اند گفت: برگزاری کارگاه های هم اندیشی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی که در سال جاری یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به حدود 65 کارگاه اقتصاد مقاومتی و زود بازده تسهیلات واگذار شده است.

فلاحی ادامه داد: فضا سازی عمومی در کلیه رده های بسیج و ادارات، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی ، اعزام سخنران به مدارس ، برگزاری نشست های عاشقان ولایت و منتظران موعود، ویزیت رایگان در مناطق روستایی و محروم شهرستان و مسابقات ورزشی و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان از دیگر برنامه های هفته بسیج در بیرجند است.

وی ابراز داشت: اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یک مرحله با حضور 191دانش آموز صورت گرفته و در مرحله بهمن و اسفند ماه نیز 450نفر در قالب 10دستگاه اتوبوس به این مناطق با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اعزام خواهدشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: 585 نفر از دانش آموزان دختر نیز در قالب 15 دستگاه اتوبوس در آذرماه اعزام خواهند شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها