خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف شاهرود خبر داد

افزایش ارزش ریالی موقوفات جدید در شاهرود تا بیش از ۷۰ میلیارد تومان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از افزایش ارزش ریالی موقوفات جدید در شاهرود تا بیش از ۷۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۴۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌ مصطفی مجیدی در مورد موقوفات شاهرود اظهار کرد: ارزش ریالی موقوفات جدید و به بهره‌برداری رسیده و در آستانه وقف در شهرستان شاهرود بالاست.

وی در تشریح فهرست این موقوفات تصریح کرد: احداث پارکینگ ۹ طبقه طبقاتی در شاهرود، ساخت مجتمع فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود و مجتمع فرهنگی این اداره کل از این جنس موقوفات است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه دو پروژه مسکونی هر کدام با بیش از ۳۰ واحد در فهرست موقوفات جدید در شاهرود قرار دارد، اضافه کرد: موقوفه هشت واحدی دیگری هم باید به این لیست اضافه کرد که به بهره‌برداری رسیده است.

مجیدی با اشاره به حجم ریالی این موقوفات تصریح کرد: ارزش ریالی موقوفات جدید در شهرستان شاهرود به بیش از ۷۰ میلیارد تومان موقوفه جدید بهره‌برداری شده و در آستانه بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با بیان اینکه وقف یک حسنه است، اظهار کرد: خداوند به واقفان اجر دنیوی و معنوی عطا می‌فرماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها