خبرهای داغ:
مستندساز صدا و سيماي مركز سمنان:

مستند «ردپاي پدر» به ياد شهيد حمزه تهيه مي شود

تهيه كننده و مستندساز صدا و سيماي مركز سمنان گفت:‌ مستند «ردپاي پدر» از شبكه استاني سمنان به ياد شهيد حمزه در حال ساخت و تهيه است.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۰۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
عباس ايمانيان مستندساز صدا و سيماي مركز سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان بيان داشت: گروه مستندسازي مركز صدا و سيماي سمنان به همراه پدر شهيدمحمدحسين حمزه از شهداي مدافع حرم و فرزند اين شهيد جليل القدر هم اكنون عازم سفر به بهشت سرزمين عاشقان و دلدادگان حسيني كربلاي معلي است و در پياده روي اربعين حضور دارد.

وي با بيان اينكه خانواده شهيد حمزه و همرزمانش نيز در اين سفر ما را همراهي مي كنند، گفت: مستند 30 دقيقه اي داستاني «ردپاي پدر» قرار است آنچه كه در اين مسير رخ مي‌دهد را به تصوير بكشد.

اين تهيه كننده و مستندساز  با اشاره به اينكه اين مستند با همكاري معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تهيه مي شود، خاطرنشان كرد: عوامل اجرايي اين مستند شامل تهيه كننده عباس ايمانيان، كارگردان مهدي ابراهيم خاني، تصوير بردار محمد سپهري، مدير توليد علي نوروزيان است.

ايمانيان اذعان داشت: «شوق حرم» نيز در هفت قسمت 20 دقيقه اي در قالب برنامه زنده و به صورت گزارشي از راهپيمايي بزرگ اربعين در سيماي مركز سمنان تهيه و توليد مي شود كه اين برنامه نيز در ايام اربعين به روي آنتن مي رود.

وي خاطرنشان كرد: تهيه كننده و كارگردان برنامه شوق حرم نيز عباس ايمانيان، تصويردار سيدكاظم سرور و تدوين مهدي طاهري است كه با همكاري شهرداري سرخه شركت آسان سفر سورجان در دست تهيه و اقدام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها