خبرهای داغ:
جانشين سپاه استان سمنان:

تفكر بسيجي چشم طمع دشمنان را از كشور دور مي كند

جانشين سپاه استان سمنان گفت: اگر نوای تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود، چشم طمع دشمنان از آن دور می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۹۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، اسحاق هراسانيان در نشست اعضاي ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان سمنان اظهار داشت: ماهرچه داریم از اربعین و امام حسین (ع) داریم و به واسطه برنامه‌ها و مناسبت‌هاي مختلف براي مثال اجراي برنامه‌هاي هفته بسيج نبايد اربعين گمرنگ شود.

وي افزود: هيچ همايش و راهپيمايي را نمي‌توان در جهان اسلام يافت كه بزرگتر از پياده روي روز اربعين باشد.

جانشين سپاه استان سمنان با تأكيد بر محور بودن مساجد در برنامه‌هاي هفته بسيج بيان داشت: ما هر چه داريم از مساجد است و بدانيم اگر از معنويت و مساجد دور شويم، ضرر خواهيم كرد.

هراسانيان اظهار داشت: امسال هفته بسیج با دهه آخر صفر و رحلت جانگذاز رسول گرامی اسلام (ص)، شهادت امام رضا (ع)، امام حسن‌مجبتی (ع) و اربعین حسینی متقارن شده است.

وی تصریح کرد: بسیج با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) شجره طیبه است و اگر نوای تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود، چشم طمع دشمنان از آن دور می‌شود.

جانشين سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه روز اول هفته بسیج سی‌ام آبان‌ماه و مصادف با روز اربعین است و هفته بسیج تا ششم آذرماه ادامه دارد؛‌ خاطرنشان کرد: 800 عنوان برنامه در سراسر استان از پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها،‌ کانون‌ها، دفاتر و نواحی مقاومت و همچنین سطح سپاه و مجموعه ادارات و نهادها در مجموعه هشت شهرستان اجرا خواهیم کرد که بیش از 70 برنامه شاخص را پیش‌بینی کرده‌ایم.

هراسانیان از جمله برنامه‌های شاخص در هفته بسیج را برنامه روز اربعین به صورت مفصل در همه حسینیه‌ها، ‌مساجد، تکایا همزمان با راهپیمایی عظیم اربعین در نجف و کربلا، خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) توسط بسیج جامعه زنان، ‌برگزاری برنامه‌های محرومیت‌زدایی در دو تا سه شهرستان با همکاری همه دستگاه‌ها توسط بسیج سازندگی، برگزاری اردوهای جهادی در سه دهستان محروم فرومد، بیارجمند و روستاهای جنوبی شاهرود و دامغان همراه با افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی در این دهستان‌ها و روستاهای محروم که به صورت ویژه و اثرگذار اجرا می‌شود، عنوان کرد.

وی بیان کرد: در روز جمعه پنجم آذرماه با فراخوان همه بسیجیان از طریق پایگاه مقاومت،‌ صبحگاه مشترک و اجتماع بسیجیان و حرکت به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه و تشکیل حلقه‌های معرفتی صالحین و قرائت بیانیه بین دو خطبه را خواهیم داشت.

علي خالقیان معاون اجرایی سپاه استان سمنان نيز در اين نشست گفت: هرچه از عمر انقلاب می گذرد و نیاز به تفکر بسیج نیز بيشتر حس می شود.

وي تأكيد كرد: انقلابی گری موضوع اصلی هفته بسیج است و به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج پیشتاز این انقلابی گری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها