خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

یاد شهدا تداعی کننده مبانی اصلی اسلام و انقلاب است

امام جمعه دامغان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و برگزاری یادواره شهدا تداعی کننده و سبب ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و مبانی دینی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۳۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه دامغان با سخنرانی امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در محل مسجد رسول اکرم(ص) دانشگاه دامغان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان با اشاره به جایگاه شامخ شهدا اظهار داشت: شهدا زنده هستند و شاهد اعمال، رفتار و کردار ما خواهند بود.

وی تصریح کرد: اگر مکتب ما ماندگار است و پس از ۳۸ سال پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل کفر جهانی می ایستیم و به موفقیت ها و دستاوردهای فراوانی نائل می شویم همه این ها به برکت خون پاک و مطهر شهدا است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه به برکت خون پاک شهدا، اسلام و ارزش های دینی نهادینه شد، اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا برای تداعی، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و مبانی دینی و اسلامی است.

وی با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی دشمنان بر علیه ملت ایران افزود: دشمنان هرگز در مقابل مردم ایران ساکت ننشستند و از راه های مختلف بر علیه ملت ما توطئه و دسیسه می کنند.

امام جمعه دامغان گفت: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم ۳۰۰ هزار شهید، دو میلیون جانباز و هزاران آزاده سر افراز افتخار می کند که به رهبری سیدی از سلاله رسول الله رهبر فرزانه انقلاب با تمام توان و قدرت در مقابل دشمنان می ایستد و مانیز باید به خوبی از راه و هدف شهدا پاسداری و حراست کنیم و میراث دار خوبی برای خون پاک شهدا باشیم.

گفتنی است روایتگری حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری از راویان سیره شهدا و مداحی ابوالفضل بینائیان از دیگر بخش‌های این یادواره شهدا بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها