خبرهای داغ:
رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

همراهی کاروان اتوبوس‌های زائرین اربعین توسط پلیس‌راه استان قم

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: اگر اتوبوس‌های زائرین اربعین به‌ صورت کاروانی وارد قم شود، پلیس‌راه استان یک ماشین برای همراهی هر کاروان اتوبوسی قرار خواهد داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۱۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اردشیر جمشیدی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اقدامات پلیس‌راه استان در ایام اربعین اظهار کرد: پلیس‌راه قم در ایام اربعین تعدادی تیم را به استان‌های مرزی اعزام کرده است، این تیم‌ها به پلیس‌راه‌های آن استان‌ها در زمینه کنترل محورهای عبوری کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر اتوبوس‌های زائرین اربعین به‌ صورت کاروانی وارد استان قم شوند، پلیس‌راه استان یک ماشین برای همراهی آن کاروان اتوبوس قرار خواهد داد، همچنین اتوبوس‌های واحد و خودروهای ون اجازه انتقال زائرین اربعین به استان‌های مرزی را ندارند و در صورت تخطی رانندگان با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در صورتی‌ که کاروان‌های اربعین و سازمان‌ها از پلیس‌راه تقاضا کنند برای آن‌ها یک تیم برای آموزش قوانین اولیه و مقررات راهنمایی و رانندگی و نکات ضروری در سفر اعزام می‌کنیم.

جمشیدی‌راد با اشاره به عدم وقوع حادثه برای زائرین اربعین در استان قم گفت: طی روزهای اخیر حادثه خاصی برای کاروان‌ها و خودروهای زائرین اربعین در استان رخ نداده است و در ایام اربعین در ساعات صبح، عصر و شب گشتی‌های پلیس‌راه استان قم به‌ صورت گسترده در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

وی تصریح کرد: به تمام همکاران پلیس‌راه استان قم ابلاغ‌ شده است که اگر برای زائرین اربعین در محورهای استان مشکلی به وجود آمد، به آن‌ها کمک کنند، تعدادی از زائرین اربعین با خودروهای شخصی خود به‌ سوی مرزها حرکت می‌کنند که پلیس‌راه به آن‌ها هم کمک خواهد کرد.
ارسال نظرات