خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا، ادامه پروژه نفوذ در کشور است

امام جمعه فردوس گفت: بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران در ادامه پروژه نفوذی است و در حالی که تمام اعضای اتحادیه اروپا در ایران سفارت دارند چه نیاز به این دفتر است و نباید دولتمردان زیر باز این ننگ بروند.
کد خبر: ۸۷۷۶۲۷۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا بابایی امام جمعه فردوس در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مبانی تحکیم خانواده اظهار داشت: اگر زن و شوهر به هر دلیلی در زندگی اشتباهی کردند باید از یگدیکر عذرخواهی کنند و بدانند عذرخواهی، توبه و برگشت از راه غلط و موجب بالا رفتن شخصیت انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از نصایح بزرگان، تغافل در زندگی مشترک و به باد ایراد نگرفتن کوچکترین اشتباه، رازداری و صداقت و فرصت دادن به یکدیگر برای صحبت کردن از دیگر اصولی است که موجب تحکیم بنیان خانواده می شود.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: باید خانواده ها به این درک برسند که سایت های مبتذل دشمن آنها و هدف آنان سست کردن بنیان خانواده‌هاست و امروز از هم پاشیدگی خانواده‌ها در غرب نتیجه رواج این فیلم‌های مبتذل است. 

بابایی تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا کانون گرم خانواده ها را با اینگونه سایت‌های غیر اخلاقی از درون تهی کند، کاری که در غرب انجام گرفته و ما را نیز می خواهند به همان سمت و سو ببرند.

وی با گرامیداشت سالروز وفات علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی از فرهنگ پایین مطالعه در کشور انتقاد کرد و افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر بالا رفتن سرانه مطالعه در کشور است و باید خرید کتاب در سبد خانواده ها قرار گیرد و تنبلی در مطالعه کتاب برای کشور ما خسارت بار است.

 وی با بیان اینکه در مراسم اربعین امسال شهرستان، پیاده روی از میدان صاحب الزمان تا امامزادگان، بیاد پیاده روی اربعین حسینی در کربلا انجام خواهد شد تاکید کرد: در مراسم اربعین امسال نماینده ولی فقیه در استان برای اولین بار با سفر به فردوس در جمع مردم عزادار سخنرانی خواهند کرد.

مناظره های انتخاباتی ، رسوایی بزرگ برای آمریکا

امام جمعه فردوس به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: پیروزی یک فرد جنایتکار و بی‌اطلاع از سیاست و مطالبی که در مناظره های انتخاباتی بیان شد رسوایی بزرگی برای آمریکا محسوب می‌شود.

بابایی اضافه کرد: اعتبار آمریکا در اظهار نظرهای این دو کاندید در جهان زیر سوال رفت و آنها به مواردی مانند بدهی 20 تریلیونی آمریکا، فقر و خشونت در داخل و ترویج جنگ و ویرانی در خارج آمریکا، آمار وحشتناک 33 هزار قتل در سال و خودکشی 20 سرباز کهنه کار آمریکایی در هر روز و رنج کشیدن 42 میلیون آمریکایی از گرسنگی اشاره کردند .

وی درخواست بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران را در ادامه پروژه نفوذی که رهبری نیز هشدار دادند دانست و تاکید کرد: در حالی که تمام اعضای اتحادیه اروپا در ایران سفارت دارند چه نیاز به این دفتر است و نباید دولتمردان زیر باز این ننگ بروند.

وی از روسای سه قوه خواست از درگیرهای لفظی که تبعات آن به جامعه نیز سرایت می‌کند پرهیز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها