فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن:

خبرنگاران افتخاری بسیج مروجان روحیه جهادی در جامعه هستند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن، خبرنگاران افتخاری بسیج را مجاهدان عرصه مقابله با جنگ نرم دانست و بر حمایت همه جانبه از این جهادگران تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۵۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید اصغر موسوی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان بن، با تقدیر از برگزاری این جلسه،‌به اهمیت نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در ترویج فرهنگ بسیجی و انعکاس فعالیت های گسترده جهادی در حوزه بسیج مردمی پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن، گفت: گاهی یک خبر می تواند انقلاب عظیمی در افکار و اذهان مردم یک جامعه ایجاد کند و لذا نباید از عرصه خبر و خبررسانی صحیح، با دقت و با سرعت غافل شد.

وی،‌افزود: با توجه به گسترده حضور و نفوذ بسیج در اقصی نقاط کشور، بویژه مناطق محروم،‌شایسته است با بکارگیری خبرنگاران افتخاری که از روحیه جهادی برخوردار هستند، ضمن پوشش این اخبار و سوژه های ناب، گسیل امکانات از سوی خیرین و مسئولین به سوی مستضعفین را کلید بزنیم.

موسوی، تصریح کرد:‌ در برخی از مواردی که اخبار اردوهای جهادی در شهرستان منعکس شده، شاهد بودیم که دهها نفر برای کمک به محرومان از ما آدرس گرفته اند و به یاری نیازمندان منطقه شتافته اند.

وی، با تأکید بر ضرورت حمایت از خبرنگاران افتخاری بسیج، خواستار برگزاری دوره های بیشتر آموزشی برای این عزیزان جهادگر عرصه رسانه ای شد.

فرمانده سپاه ناحیه بن، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ رسانه ای و جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دشمنان و استکبار جهانی،‌گفت:‌ خبرنگاران افتخاری بسیج مجاهدان عرصه مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی علیه ارزش های ناب اسلامی هستند.

وی، افزود:‌خبرنگاران افتخاری می توانند مروجان بسیار خوبی برای فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی و بسیجی در جامعه باشند.

به گزارش بسیج، شامگاه سه شنبه 18 آبان ماه، کارگاه آموزشی خبرنویسی با حضور افزون بر 20 نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج بن در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار