خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

سازش و کنار آمدن با آمریکای جنایتکار به هیچ وجه ممکن نیست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با آمریکای جنایتکار به هیچ وجه نمی توان سازش کرد و کنار آمد، گفت: فقط و فقط با مقابله و مبارزه با شیطان است که می توان برنامه آن را خنثی کرد و بر آن پیروز شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۳۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حمیدرضا حاجی بابایی در رزمایش «الی بیت المقدس» در فامنین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم بیان داشت: حضور بسیجیان در این رزمایش ها و فراخوان های شرایط سخت باعث قوت قلب رهبری و مایه وحشت دشمنان و بیگانگان است.

وی با اشاره به برنامه ها و نقشه های نفوذ از طرف آمریکا در همه کشور ها حتی کشور های پیشرفته اروپایی ابراز داشت: آمریکایی ها هر اقدامی که انجام می دهند در پس پرده آن برنامه نفوذ گنجانده شده چرا که گمراه کردن و عقب نگه داشتن انسان ها کار شیطان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با ظهور انقلاب اسلامی جهان از دو قطب شرق و غرب در آمد و یک قدرت ایدئولوژیک دیگری به نام انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرد که بسیاری از نقشه های این کشورها را به هم زد .

وی در ادامه بحث نفوذ به تجزیه جمهوری قدرتمند شوروی اشاره کرد و اظهار داشت: با این آمریکای جنایتکار به هیچ وجه نمی توان سازش کرد و کنار آمد.

حاجی بابایی افزود: فقط و فقط با مقابله و مبارزه با شیطان است که می توان برنامه آن را خنثی کرد و بر آن پیروز شد، «نه» گفتن به شیطان را باید همگان بیاموزند و این شیطان بزرگ امریکاست.

وی خاطرنشان کرد: انسان برای رسیدن به جایگاه اصلی خود باید در برابر شیطان ایستادگی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات