خبرهای داغ:
معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:
معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: دشمنان بدانند که در حفظ امنیت کشور هیچ خط قرمزی را نمی شناسیم و نمی پذیریم.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۷۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار رضا طلائی نیک در رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان بهار اظهار داشت: دلیل انجام این رزمایشات علاوه بر افزایش و حفظ حداکثری توان رزم در بین بسیجیان دلیل اصلی آن را حفظ روحیه بسیجی و نشان دادن آن به دشمنان اسلام به خصوص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

وی با اشاره به پیام رزمایش بسیج بیان کرد: پیام نیروهای بسیج برای دوستان انقلاب و نظام این است که مدافعان نظام و انقلاب اسلامی همواره در صحنه هستند و هیچ چیز آنها را سست نکرده است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هیچ خط قرمز و معامله ای در ارتباط با امنیت کشور برای ما پذیرفته نیست، گفت: در واقع آنچه که برای ما مهم است تفکر و فرهنگ بسیجی است که این ضامن بقای جمهوری اسلامی و حفظ نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چه شده است برخی از افراد می خواهند پیام روشن و الهی امام راحل (ره) را کنار بگذارند آن روز که ما هیچ نداشتیم امام(ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و امروز که به واسطه خون شهدا و حضور شما بسیجیان عزتمند و قدرتمند هستیم نیز امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه به گفته امام(ره) باید بر اساس تکلیف عمل کرد و امروز تکلیف همه ما مقابله با ظلم و ستم است، تصریح کرد: در شرایط کنونی برای دفاع از اسلام به عنوان یک تکلیف وارد صحنه می شویم و با ندای رهبری و امام راحل و توجه به وصیت نامه شهدا به تکلیف خود عمل می کنیم.

وی اظهار داشت: نباید ارزش‌های انقلاب قربانی شود همه ما محکم و با اراده پای سخنان رهبری ایستاده ایم و به فرموده معمار کبیر انقلاب همه قدرت ها و ابر قدرت ها بدانند ما تا آخرین نفر، آخرین منزل و آخرین قطره خون برای اعتلای کلمه الله محکم ایستاده ایم.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمنان همه توان خود را برای از بین بردن اسلام و دین بکار برده اند، ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند خون شهدا، امام و رهبری در رگ های ما جاری است و ما اجازه نمی دهیم شرایط به گونه ای شود که سر تعظیم در برابر هر دشمنی خم کنیم، دشمن، دشمن است، دشمنان همه توان خود را برای از بین بردن اسلام و دین به کار برده اند، در گذشته با جنگ سخت به نتیجه نرسیده و امروز با قدرت با ابزار نرم در تلاش شبانه روزی هستند.

وی گفت: امریکا به گفته امام خمینی (ره) شیطان بزرگ است، ما باید در سخنان و جملات امام مطالعه داشته باشیم، مردم ایران هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهند رفت و تکلیف ما این است که در شرایط کنونی دوست و دشمن را به خوبی بشناسیم.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه امروز ادعای حقوق بشری و صلح طلبی رخت بربسته است، گفت: نفاق آمریکا و نظام سلطه و استکبار برای بسیاری از ملتها در جریان بیداری اسلامی و بیداری ملتها روشن شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) ملت‌ها را با حقیقت اسلام ناب آشنا کرد،افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مسلمانان جهان را با رهنمودهای روشنگرانه به میدان عمل آورد و ایران را به الگوی انقلاب اسلامی و استکبارستیزی در جهان تبدیل کرد و ما امروز این دستاورد بزرگ را از دست نخواهیم داد و در جهت رشد آن حرکت می کنیم.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز پرچم انقلاب اسلامی در کشورهای بسیاری از جمله سوریه، لبنان، عراق و یمن به اهتزاز درآمده است و این بیانگر آن است که حرکت عزتمندانه ملت شجاع ایران برای راندن استکبار از سرزمین خود،‌ درسی برای کشورهای آزادی طلب منطقه شده است و ما اعلام خواهیم کرد که تا سقوط کامل رژیم کودک کش صهیونیستی راه استکبار ستیزی خود را ادامه خواهیم داد.

سردار طلائی با اشاره به روح شیطانی و مستکبر آمریکا،‌ بیان کرد: مردم ما بیدارند و می‌دانند ماهیت آمریکا چیست و از تمامی ظرفیت و توانمندی و ثروت و دارایی کشور خود در برابر مستکبران دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات