خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

مقابله با ایران مهمترین هدف استکبار در منطقه غرب آسیا

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اهداف استکبار در منطقه غرب آسیا مقابله با نهضت‌های آزادی بخش و بیداری اسلامی و مهمتر از همه مقابله همه‌جانبه با جمهوری اسلامی ایران با عنوان محور استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۳۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در همدان اظهار داشت: در این رزمایش انواع تاکتیک های رزمی و انفرادی امداد و نجات، انواع انفجارات به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به ضرورت بالا بردن سطح آمادگی بسیجیان افزود: برگزاری رزمایش‌های با هدف افزایش آمادگی و انسجام نیروها برنامه ریزی شده و اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برخی از افراد سست عنصر و غرب‌زده، آمریکا و استکبار جهانی را حلال مشکلات کشور می‌دانند، گفت: همه باید بدانند که استکبار و آمریکا چیزی جز خرابی، خشونت و ویرانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه جنایات آمریکا در طول تاریخ بشریت برکسی پوشیده نیست، ادامه داد: اهداف استکبار در منطقه غرب آسیا تسلط بر گاز و نفت منطقه و حمایت از دولت‌های مرتجع در منطقه و حمایت گسترده از رژیم صهیونیستی است.

ابوحمزه عنوان کرد: مقابله با نهضت‌های آزادی بخش و بیداری اسلامی و مهمتر از همه مقابله همه‌جانبه با جمهوری اسلامی ایران با عنوان محور استکبار ستیزی است.

وی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، خاطرنشان کرد: دولت‌مردان ما باید به جنایات و حیله ها و بدعهدی های اسکتبار به رهبری آمریکا توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات