خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۲۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع گردان های بیت المقدس شهر قهاوند با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن، استفاده از ارتش‌های نیابتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، توانستند توطئه بزرگ طراحی شده برای جمهوری اسلامی را در آن سوی مرزها خفه کنند.

وی افزود: تدابیری اندیشیده شد تا نیروهای مردمی، در کشورهای مختلف منطقه مثل عراق و سوریه توانستند در کنار نیروهای مستشاری قرار گیرند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای مردمی در عراق، سوریه و یمن مشابه بسیج در ایران راه‌اندازی شده و آمادگی دفاعی بالایی دارند، هدف اصلی دشمن را از بین بردن نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: باید نیروهای مردمی بیشتر از هر سازمانی برای مقابله با دشمن آمادگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج برای دفاع از کوی و برزن و برای مقابله با تهدیدها باید سازمانی را پیش‌بینی میکرد، تاکید کرد: مجموعه سازمان بسیج گردان‌های عاشورا با محوریت پایگاههای مقاومت و گردانهای واکنش سریع که به صورت حوزه محور تعیین و با عنوان گردانهای الی بیتالمقدس سازماندهی شدهاند.

مجیدی بیان کرد: عملیاتهایی به عنوان برنامههای تاکتیکی، گردانها تاخیری، ضد هلی برن، کمین، پدافند غیر عامل و امداد و نجات پیشبینی شده است.

وی گفت: ماموریت اصلی گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس جلوگیری و مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نظامی دشمنان است.

وی ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند.

مجیدی تصریح کرد: بسیجیان وفادارترین قشر به آرمان‌ها و اهداف امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این مهم را با اهدا خالصانه خون پاک خویش در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات