خبرهای داغ:
معاون عملیات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد
معاون عملیات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور 46 گردان در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۵۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ رضا محرابی با اشاره به برگزاری رزمایش «لی بیت المقدس» در استان همدان بیان داشت: این رزمایش با حضور 46 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر به مدت دو روز با رهبری، هدایت، نظارت و کنترل قرارگاه اصلی در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور 11 هزار بسیجی در این رزمایش افزود: اجرای عملیات تاخیری، عملیات کمین، ضدهلی برن و دفاع از کوی برزن در برابر دشمن فرضی از جمله تاکتیک های رزمایش الی بیت المقدس است.

معاون عملیات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین اجرای تاکتیک دورادور، کنترل معابر ورودی شهرها و جاده های اصلی و حفاظت از مراکز حساس و مهم شهرها و عملیات مقابله با اغتشاش از دیگر عملیات های نظامی در این رزمایش است.

وی یادآور شد: بسیجیان حاضر در این رزمایش نیز روز گذشته همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است دوشادوش دیگر شهروندان در راهپیمایی شرکت کردند.

محرابیافزود: از ابتدای امسال آموزش های متعددی در سه مرحله آمادگی جسمانی، تست جسمانی نیروهای بسیجی، انجام عملیات در میدان تیر با پنج نوع سلاح سازمانی و استمرار آموزشهای پیشین صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات