ما به عهد آمریكا اعتماد نداریم

فرمانده سپاه ناحیه لردگان در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس5 گفت: ما به عهد آمریكا اعتماد نداریم.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۶۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی در جمع بسیجیان گردان های رزمی شهرستان لردگان، بیان كرد: ما در این رزمایش چهار گردان را فراخوان كردیم و این پیام پر معنایی است برای همه، که بسیج در آمادگی کامل برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بسر می برد.

موسوی تصریح کرد: وقتی بسیجیان جایی حضور پیدا می كنند به معنای این است كه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری را رها نخواهند كرد و مسیر شهدا را ادامه خواهند داد.

وی، با اشاره به استقبال  صدها نفر از بسیجیان شهرستان لردگان برای اعزام داوطلبانه به جبهه مقاومت در سوریه و ...،‌ عنوان كرد: هرچند تصمیمی برای اعزام نیروی رزمنده و پیاده به خارج از کشور در دستور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیست؛ اما باید دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که جوانان ما با حفظ روحیه شهادت طلبی ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و سرزمین ما مهد كاروان پیاده است كه به سمت میدان نبرد حركت كردند.

فرمانده سپاه لردگان ادامه داد: ما به عهد آمریكا اعتماد نداریم؛ امروز آمده ایم بگوییم كه آمریكا! ما آماده ی جنگ با تو هستیم و تو را عددی حساب نمی كنیم.

وی گفت: زمانه ای كه آمریكا برای ما هدف و راهبرد مشخص می كرد، مُرد؛ الان بعد از 37 سال از انقلاب اسلامی، آنچنان  درخت انقلاب تنومند شده كه كمر دشمن را خواهد شكست.

موسوی در پایان ضمن بر زبان بردن لفظ مبارك «یا حسین(علیه السلام)» به عنوان رمز رزمایش الی بیت المقدس سال 1395هجری شمسی از همگان خواست در انجام مأموریت های محوله ضمن رعایت قوانین و مقررات نظامی و اصول امنیتی ، اقتدار رزمی خود را نمایش بگذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار