خبرهای داغ:

بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور قم؛

13 آبان روزی است که به مستکبران فهماند مردم ما در برابر چپاول گری مستکبران قد علم می کند.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۴۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بسیجیان دانشگاه پیام نور قم با صدور بیانیه ضمن اعلام برائت از مستکبران آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان اعلام کردند، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد: 

یوم الله  ۱۳ آبان روز اثبات ذلت ناپذیری ملت مسلمان ایران و خروش انقلابی امام خمینی(ره) در مقابل قانون کاپیتولاسیون در مقابل طاغوت واستکبار جهانی است. روزی که به مستکبران فهماند مردم حسینی ما در برابر چپاول گری مستکبران قد علم می کند.

امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر و عزتمند و الگوی استکبار ستیزی و ظلم ناپذیری مردم مظلوم منطقه است اکنون جبهه جهانی حق تشکیل شده و مبارزه با استکبار و دست نشانده هایش به اوج خود رسیده است تا کوته فکران و کج اندیشان بفهمند عزت و سربلندی در مبارزه و میدان نبرد به دست می آید نه در سازش و مصالحه پشت میز مذاکره سابقه دشمنی امریکا با ملت های مستقل از جمله ایران اسلامی سابقه ای خونبار و دردناک است ملت ما حمایتهای این رژیم شیطانی از صدام در جنگ تحمیلی را فراموش نکرده است. 

قطعنامه های ظالمانه، تحریم های به قول خودشان شکننده و فشار های بین الملی علیه کشوری و ملتی که تنها جرمش سلطه ناپذیری و استقلال طلبی است. اینها فقط ذره ای از اوج خصومت و دشمنی استکبار با ماست. روز ملی استکبار ستیزی روز مرور این خباثت ها و دشمن شناسی و عبرت آموزیست. استکبار ستیزی یک حرکت کاملا عقلانی و مبارزه با امریکا یک مبارزه ایمانی و عاقلانه است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور قم ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و امریکای جنایتکار اعلام می دارند: نسل جوان انقلابی امروز پرشور و پر تحرک در میدان جهاد علمی و فرهنگی آماده مبارزه با ظلم و ستمگری و استکبار و چپاول گری است.

ما دانشجویان به تمام مدعیان عقل سیاسی و لبخند های دیپلماتیک هشدار می دهیم عزت و سربلندی میهن اسلامی در استقامت وپایداری در مسیر حاصل می شود.
ارسال نظرات