خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود

دانشجو باید دشمن شناس و مطالبه گر باشد

احمدیان در نشست سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: شناخت دشمن در جهت مقابله با او بسیار مهم است و رهبری بارها و بارها از دانشجو خواستند که باید دشمن شناس و آگاه به زمانه باشد تا بتوانند با تحلیل درست وقایع راه را تشخیص و به رسالت مطالبه گری خود عمل کند.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۶۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی سیاسی با موضوع استکبارستیزی که با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشک در این دانشگاه برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به رویدادهای 13 آبان اظهار کرد: روز 13 آبان در تاریخ ملت ایران دارای اتفاقات اثرگذاری است که هر کدام باید در حای خود مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: این روز مصادف با شهادت تعدادی از دانش آموز و روز دانش آموز است که نشان می دهد دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی دارای نقش برجسته چه قبل و چه در حین و چه در پیروزی انقلاب و چه در دفاع مقدس و امروز داشته و دارند و خواهند داشت.

احمدیان خاطر نشان کرد: روز 13 آبان سال 1343 امام دستگیر و به ترکیه تبعید شد و آغازی بر نهضت الهی ایشان برای تحقق انقلاب اسلامی ایران است و روز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که امام راحل انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نام نهادند.

وی تصریح کرد: تاکید امام بر انقلاب دوم و برتر از انقلاب اول این است که این انقلاب باعث تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئه های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران شد و راه نفوذ دشمن به داخل را سد کرد.

احمدیان ادامه داد: تسخیر سفارتخانه یا لانه جاسوسی آمریکا تمام توطئه های آنان را نقش برآب کرد و تاکید رهبری بر مطالعه اسناد لانه جاسوسی به همین دلیل است که نسل های مختلف بدانند آمریکایی ها چه بر سرملت ما آورده و می خواستند بیاورند که این حرکت انقلابی جلوی آنها را گرفت.

وی با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز ملی استکبارستیزی گفت: این اتفاقات در این روز سبب شد این روز به نام استکبارستیزی نام بگیرد چرا که دانش آموزان و دانشجویان با بصیرت و زمان و موقعیت شناس ما دشمنان را در این روز رسوا کردند و باید این روز ماندگار در تاریخ ملت ایران باشد.

دانشجو باید دشمن شناس و مطالبه گر باشد 

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران از روزی که پای در این کشور برای چپاول دارایی های مادی و منابع ملی و طبیعی ما گذاشتند آغاز شده افزود: آمریکایی ها فقط به دنبال منافع خود هستند و استبداد و استعمار و استکبار خوی آنهاست و این منش و رفتار آنها تغییر پذیر نیست.

وی تصریح کرد: اینکه رهبری انقلاب تاکید دارند که آمریکا شیطان اکبر است برای این است که آمریکا تمام تلاش خود را می کند تا استکبار باشد و این خوی در پوست و گوشت و وجود آنها ریشه دوانده و به خودشان هم رحم نمی کند چه برسد به سایر ملت ها و دولت ها پس باید مراقب بود.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه شاهرود عنوان کرد: شناخت دشمن در جهت مقابله با او بسیار مهم است و رهبری بارها و بارها از دانشجو خواستند که باید دشمن شناس و آگاه به زمانه باشد تا بتوانند با تحلیل درست وقایع راه را تشخیص و به رسالت مطالبه گری خود عمل کند.

وی تاکید کرد: شما دانشجویان باید روش و حرکت خود را در مسیر رشد و تعالی فردی و پیرامونی خود ادامه دهید و بدانید که سرمایه گذاری دشمن روی شماست چرا که آینده ساز هستید و اداره کننده کشور هستید پس باید با بصیرت و معرفت و کسب علم و دانش در راستای اعتلای کشور تلاش کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها