خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

برپایی نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان بسیجی واحد امیدان حجاب شاهرود+تصاویر

نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان بسیجی واحد امیدان حجاب بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۸۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور جانشین سپاه شاهرود و مسئولین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی حوزه کوثر نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی دانش آموزان بسیجی واحد امیدان حجاب به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی افتتاح شد.

در این نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در قالب های مختلف نقاشی،طراحی و هنرهای تجسمی با موضوعات مختلف به خصوص مبارزه با استکبار و مرگ بر آمریکا به نمایش بازدید کنندگان و علاقمندان قرار گرفته است.

غرفه های بادبادک بازی و همدردی با حضرت رقیه(س) و دوخت چادر از دیگر غرفه های این نمایشگاه است.

فرشته حسنی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کوثر با اشاره به اهداف این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین دختران و گرامیداشت شهادت حضرت رقیه(س) با مشارکت و همکاری دانش آموزان بسیجی برپا شده و تا پایان هفته بسیج دانش آموزی دایر می باشد.

وی افزود: غرفه دوخت چادر این نمایشگاه به همت انجمن اولیاء و مربیان مدرسه راه اندازی شده و اعلام آمادگی نموده اند که به طور رایگان برای متقاضیان چادر بدوزند و این محصور به این مدرسه نیز و از هر آموزشگاهی که دختری یا مادر او نیاز به دوخت چادر داشته باشد رایگان این کار را برای نشر فرهنگ حجاب در جامعه انجام می دهند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها