خبرهای داغ:
بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:

13 آبان ترجمان هیهات منا الذله امام حسین(ع) است

حضور پرشور و گسترده آحاد ملت ولایتمدار در راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در واقع ترجمان «هیهات منا الذله» امام حسین(ع) و لعن و برائت از یزید و یزیدیان و پاسخی در خور به طمع دشمنان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۲۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت یوم‌الله 13 آبان در پیامی از ملت آگاه در سراسر میهن اسلامی دعوت کرد با شرکت در راهپیمایی و مراسم ویژه یوم الله سیزدهم آبان با حضور عاشورایی، حماسی و انقلابی خود و سردادن شعار همراه با بصیرت مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پیام هیهات منا الذله» حسینی را بار دیگر به وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند.

در این پیام آمده است: یوم‌الله 13 آبان، تجلی حقیقی پیام روشنگر، جهانشمول و مفاهیم عمیق حماسۀ جاوید قیام عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش است؛ و آمریکای جنایتکار و برهم زننده صلح و امنیت جهان مصداق حقیقی استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس، فرزند نامشروع او و طاغوت‌های ستمگر و وابسته و جریان‌های تکفیری و تروریستی ابزار خباثت‌ها و جنایات او برای سلطه نامشروع شیطان بزرگ بر جهان هستند.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با هر ترفند و دست‌آویزی از دروغ‌پردازی و شایعه سازی تا جنگ رسانه‌ای سعی بر مایوس‌ کردن ملت‌ها از تاسی به قیام عاشورای حسینی و ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران دارند. حضور پرشور و گستردۀ آحاد ملت آگاه، غیور و ولایتمدار در راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و با فریادهای «مرگ بر آمریکا» در واقع ترجمان «هیهات منا الذله» امام حسین(ع) و لعن و برائت از یزید و یزیدیان و پاسخی در خور به طمع دشمنان و خام اندیشان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار