خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان:

مسير شهادت و جانفشاني در راه اسلام ادامه دارد/ همگي در برابر خون شهدا مسئوليم

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان گفت: مسير شهادت و جانفشاني در راه اسلام تا زماني كه باطل از صفحه روزگار محو نشود، ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۰۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري در جمع خانواده شهيد محمد طحان از شهداي مدافع حرم استان سمنان اظهار داشت: در هفته اي قرار داريم كه مزين به يك شهيد دانش آموز به نام شهيد حسين فهميده است؛ البته شهداي دانش آموز بسيار داريم كه همه با افتخار در جبهه ها حضور پيدا كردند و جانشان را فداي اسلام كردند و اين مسير همچنان ادامه دارد.

وي افزود: در سال گذشته در همين روزها بود كه يكي از جوانان برومند استان سمنان به نام پاسدار محمد طحان به خيل شهداي مدافع حرم پيوست و بايد اين سالگرد شهادت را خدمت خانواده اين عزيز تبريك و تسليت عرض كنيم.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان با بيان اينكه بار مسئوليت و وظيفه ما امروز بسيار سنگين است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامي ايران دست از دشمني بر نداشته و نخواهند داشت و همچنان در فكر براندازي برنامه ريزي هاي شيطنت آميز خود را ادامه مي دهند.

قندهاري با اشاره به فتنه گري هاي دشمنان و توطئه ها و دسيسه چيني هاي بي شمار عليه انقلاب نظام تأكيد كرد: بايد هوشيار و بيدار باشيم تا نقشه هاي شوم دشمنان را در لحظه و به سرعت نقش بر آب كنيم.

در اين ديدار سردار سيدمرتضي قاسم زاده فرمانده تيپ 12 قائم (عج)‌نيز گفت: انشاء الله خداوند توفيق دهد كه همچون شهيد طحان ادامه دهنده راه شهدا باشيم.

وي خطاب به پدر و مادر شهيد طحان بيان داشت: دعاي والدين شهدا حتما به دليل جايگاه و ارج و قربي كه نزد خداوند دارند، به اجابت مي رسد همانگونه كه در حق فرزندتان به اجابت رسيد.

بر اساس اين گزارش، مستند شهید مدافع حرم، محمد طحان در سمنان با عنوان ديده بان حرم با حضور پدر،‌مادر و همسر اين شهيد و همچنين فرمانده تيپ 12 قائم (عج)‌،‌مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان، معاون اجرايي سپاه و جمعي ديگر از مسئولان در منزل اين شهيد رونمايي شد.

اين مستند به تهيه كنندگي گروه تلويزيوني روابط عمومي سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان آماده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها