خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش زیرکوه :

در زمان جنگ نبودیم اما هنوز هم شهید فهمیده ها داریم

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت: همه با هم با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ثابت خواهیم کرد که اگر چه در در زمان انقلاب و جنگ حضور نداشته ایم اما پیرو خط امام و گوش به فرمان مقام عظمای رهبری هستیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۹۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه فرا رسیدن 13 آبان ماه، زنگ استکبار ستیزی در مدارس زیرکوه نواخته شد.

این مراسم صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای دولتی صبحگاه مشترک دانش آموزان پسر شهرحاجی آباد در دبیرستان نمونه ابن سینا شهر حاجی آبادبرگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه در این مراسم و درجمع دانش آموزان ضمن گرامی داشت 13 آبان ماه یاد و خاطر شهدای دانش آموز و دانشجو را گرامی داشت و اظهارداشت: آن چیزی که برای دانش آموزان مهم است بدانید فعالیت هاو حماسه هایی است که هم سن و سالهای شما در در سالهای قبل و بعد از انقلاب انجام داده اند تا ما امروز در آسایش و آرامش بتوانیم در کلاسهای درس حضور داشته باشیم.

علیرضا مهدی پور بااشاره به حوادث 13 آبان خاطرنشان کرد: اولین اتفاق 13 آبان مربوط به افشاگری های حضرت امام (ره) مربوط به لایحه کاپیتولاسیون و تبعید آن حضرت به ترکیه بود که سرآغاز قیام 13 آبان بود.

وی ادامه داد: اتفاق مهم دیگر 13 ابان تعطیلی کلاسهای درس توسط دانش آموزانی بودکه باشرکت در راهپیمایی و پیوستن به صفوف مردم ثابت کردند که اگر چه کوچک هستند اما،توان بسیار عظیم و والایی دارند و در این حادثه تعداد زیادی از دانش اموزان توسط نیروهای رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه تصریح کرد: سومین حادثه 13 آبان که حضرت امام آن را انقلاب دوم معرفی کردند، حضور دانشجویان پیرو خط امام در مقابل لانه جاسوسی آمریکا بود که با حضور دانشجویان و تسخیر این لانه جاسوسی انقلاب دومی در کشور ایجاد شد و جانی تازه به انقلاب بخشیده شد و همگان فهمیدند که ادعاهای آمریکا که خود را حاکم دنیا می دانست ، حبابی تو خالی بیشتر نیست.

مهدی پور ادامه داد: این سه حادثه باعث شد که ما امروز به آن افتخار کنیم و در روز 13 ابان به عنوان روز دانش اموز و استکبار ستیزی از آن یاد می کنیم و همه با هم با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ثابت خواهیم کرد که اگر چه در در زمان انقلاب و جنگ حضور نداشته ایم اما پیرو خط امام و گوش به فرمان مقام عظمای رهبری هستیم.

وی تاکیدکرد: حضور تک تک ما و شما دانش آموزان می تواند مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی باشد که امروز نگاهشان به کشور ما است و ثابت خواهیم کرد که لحظه ای غافل نشدیم و لحظه ای امام خود را تنها نگذاشته ایم و اگر دشمنان گوشه چشمی به کشور داشته باشند ما حرکت خواهیم کرد و مثل شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز از مدارس بر علیه استکبار و دشمنان به پا خواهیم خواست.

در پایان این مراسم زنگ استکبار ستیزی توسط امام جمعه و جمعی از مسؤولان نواخته شد و فریاد مرگ بر آمریکا در فضای آموزشگاه طنین انداز شد

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها