فرمانده سپاه بن در گفتگو با بسیج:

13آبان روز شکستن بت ابرقدرت هاست

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن، گفت: بعد از 13 آبان شکست های پیاپی اسطوره غیرقابل نفوذ بودن آمریکا را درهم شکست.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۳۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: قیام وانقلاب مردم مسلمان در دفاع از شرافت و هویت اسلامی بر تارک مبارزات ضداستکباری درخشید و رهگشای شکست هیبت دروغین آمریکا شد.

سرهنگ پاسدار سیداصغر موسوی اظهارداشت: عدم توانایی استکبار در حل بحران، طلسم بت ابرقدرت ها را شکست و رهگشایی برای مبارزان و مجاهدان در سراسر عالم شد.

وی تصریح کرد: به واسطه تسخیرلانه جاسوسی؛ خط دفاعی آمریکا، که همیشه به وسیله آن رعب و وحشت ایجاد می کرد فرو ریخت و شکست های پیاپی آمریکا در بُعد حرکات نظامی و دیپلماسی برای نجات گروگانها، اسطوره غیرقابل نفوذ بودن آمریکا را درهم شکست.

وی افزود: باید مسئولین ما نگذارند نفوذی ها در کشور ما جای پای داشته باشند، اکنون آمریکا و استکبار به دنبال آن است که بتواند در ایران نفوذ کند، که نفوذی ها برای انقلاب ما خطرناک هستند.

موسوی،13آبان روز شکستن بت ابرقدرت ها دانست و گفت: حضور در راهپیمایی سراسری 13 آبان از شاخصه های روحیه استکبارستیزی است که از ویژگی های بارز گفتمان حضرت امام و مقام معظم رهبری است.

وی، تصریح کرد: حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، باعث تقویت نظام و ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار