خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه سپاه سرایان:

اولویت کلیه رده های بسیج، تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل است

جانشین فرمانده ناحیه سپاه سرایان گفت: بسیج با پشتوانه قوی مردمی وتبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا بدنبال کیفیت بخشیدن برنامه با استفاده از نظرات نخبگان وصاحبان خرد ، اندیشه وعلم می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۵۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی بخشی جانشین فرمانده ناحیه سپاه پاسداران شهرستان سرایان در نشست هم اندیشی دبیران کارگروههای مختلف مجمع عالی قشر بسیجیان شهرستان سرایان که در محل سالن اجتماعات ناحیه سپاه برگزار شد گفت : بسیج با پشتوانه قوی مردمی وتبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا بدنبال کیفیت بخشیدن برنامه با استفاده از نظرات نخبگان وصاحبان خرد واندیشه وعلم می باشد.

وی عنوان کرد: اتاقهای فکری در رده های مختلف تشکیل شده و نظرات این اتاقهای فکر جهت برررسی وعملیاتی شدن وجمع بندی به مجمع عالی قشر ارسال می گردد وپس از جمع در قالب طرح جهت اعلام نظر به رده های بالا تر استان و کشور انعکاس داده می شود.

وی افزود : موضوع بسیار مهم مورد بحث کارگروهها در حال حاضر مبحث اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل می باشد که در این رابطه در شش ماهه اول سال در خصوص اصلاح الگوی مصرف نظرات ارزنده ای ارائه شده است وبرای شش ماهه دوم سال نیز ما باید طرحهای عملیاتی خود را تدوین کنیم تا بتوانیم مشکلات و معضلات فرا روی جامعه را پیگیری و برای حل آن اقدام نماییم.

عظیمی مسئول بسیج ادارات ونهادهای شهید تندگویان سرایان و دبیر یکی از کارگروهها اظهار داشت : در حوزه اداری اگر بخواهد اقتصاد مقاومتی عملیاتی بشود ابتدا باید منابع انسانی آنها تلاش خودشان را مضاعف کنند چون هر کشوری که توانسته به پیشرفت وتوسعه ای دست پیدا کند نیروی انسانی قوی داشته است .

وی افزود: در برخی ادارات ونهادها بگونه ای گذران وقت می شود که خیلی بهتر ازاین می توان کا رکردوپرسنل اداری به روز مرهای مبتلا شده اند .

عظیمی گفت : البته رکود اقتصادی همه جانبه عملکرد ادارات ونهادها را نیز تحت تاثیر خود قرارداده است ومستلزم یک اقدام جدی در جهت ارائه راهکارهای مناسب از جانب مسئولین امر می باشد.

حجت الاسلام بنی اسدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تنها راهکاری که می تواندباعث عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی شود ومارا از وضعیت موجود نجات دهد توجه به مقوله ذخائر محیطی ومنابع طبیعی شهرستان در جهت اشتغالزایی می باشد .

وی عنوان کرد: لازم است قرارگاه خاتم الانبیاء به استان ورود پیدا کند واز توانمندیهای این قرارگاه باید به نحو مطلوب استفاده کرد .وی پیشنهاد دادتا نسبت به تشکیل کارگروه خواهران در جهت عملیاتی کردن سبک زندگی اسلامی که مورد توجه مقام معظم رهبری می باشد اقدام شود.
شایان ذکر است، گفتمان فرهنگی واقتصاد مقاومتی ، ایجاد روحیه انقلابی گری ، نشستهای روشنگری وبصیرتی ، شناخت ظرفیتهای شهرستان ، بررسی مشکلات ومعضلات فراروی مردم ، وتوانمندکردن حلقه های صالحین از جمله مباحث مورد بحث این نشست بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها