خبرهای داغ:
باحضور نماینده مجلس استان قم در واحد مقاومت معلم:

زنگ ایثار و شهادت در صبحگاه واحدهای مقاومت نواخته شد

آیین صبحگاه سراسری با گرامیداشت یاد و خاطره 36000 شهید دانش آموز بطور همزمان در کلیه واحدهای مقاومت استان قم به صدا درآمد.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۷۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شهادت بطور همزمان در کلیه واحدهای مقاومت استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره 36000 شهید دانش آموز با محوریت شهدای شاخص بسیج دانش آموزی در سال95 -شهیدان احمد نظیف و شهناز محمدی- به صدا درآمد.

این آیین در واحدمقاومت معلم با حضور امیرآبادی دبیر هیئت رئیسه و نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی در جمع دانش آموزان بسیجی و نقل خاطراتی از دوران نوجوانی حضور در جبهه های نبرد برگزار شد.

امیرآبادی با اشاره به انگیزه رزمندگان نوجوانان در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب و کشور، به داشتن روحیه ایثار و شهادت در رزمندگان اشاره کرد و افزود: شما دانش آموزان در جنگ سهم مشخصی داشتید و آن را اداره کردید و امروز هم می توانید با توکل به خدا و توسل به اهلبیت علیهم السلام سهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشبرد علم و فناوری و سازندگی داشته باشید.

نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی، راه حل مشکلات کشور را روحیه ایثار و گذشت و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش و از میان برداشتن فاصله طبقاتی در جامعه دانست و با اشاره به این مطلب که اساس انقلاب ما بر عدالت اجتماعی بوده است؛ افزود:این محقق نمی شود مگر با تلاش شما جوانان عزیز، با روحیه و گفتمان انقلابی که همان مبارزه با اشرافی گری و تجمل گرایی و رسیدگی به محرومین و پابرهنگان است که امام(ره) به ما آموخت و باید به این سمت حرکت کنیم.

وی در پایان با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز بویژه شهید محمدحسین فهمیده، گفت: دعا کنید که خدا ما را یاری کند تا راه فهمیده ها را ادامه دهیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم.

در این مراسم که در واحدمقاومت معلم برگزار شد؛ فیض(مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار) و میرهادی(مسؤل سازمان بسیج دانش آموزی استان قم) نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات