خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه خوسف:

برای مقابله با هجمه های دشمن باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم +تصاویر

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه خوسف گفت: قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل عباس(ع) درس ولایت پذیری را به تمام بشریت می دهند لذا امروز برای اینکه بتوانیم در مقابل این هجمه های دشمن دوام بیاوریم باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۳۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام بیابانگرد مسئول تعلیم و تربیت سپاه خوسف در یادواره شهدای دانش آموزی که در مدرسه آمنه شهر مود برگزار شد گفت: بنا به فرموده امام (ره) بالاترین هدیه ای که خدای بزرگ به شهدا عنایت کرده است نعمت شهادت است.

وی ادامه داد: کشته شدن در راه خدا سعادت و خوشبختی است که خداوند از روی حکمت به شهدا نصیب کرده است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه خوسف با طرح این سوال که شهدا چه کردند که خدا آنها را برگزید اظهار داشت: بندگی خدا و وظیفه شناسی آنان از جمله ویژگی های بارز شهدا است که باعث شد مورد لطف خداوند قرار بگیرند.

حجت الاسلام بیابانگرد با اشاره به اینکه بقای امروز جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهداست عنوان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند یادواره شهدا و گرامیداشت یاد و نام شهدا، گرامیداشت یک شخص نیست بلکه ما میخواهیم فرهنگ شهید و شهادت را رواج بدهیم و وقتی فرهنگ شهید و شهادت رواج یافت دیگر زیر بار ذلت نمی رویم.

وی خاطر نشان کرد: قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل عباس(ع) درس ولایت پذیری را به تمام بشریت می دهند لذا امروز برای اینکه بتوانیم در مقابل این هجمه های دشمن دوام بیاوریم باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها