خبرهای داغ:

مانور پدافند غیر عامل در مرند برگزار شد

مانور پدافند غیر عامل با رویکرد بمباران هوایی در دبیرستان شبانه روزي امام حسين(ع) مدرسه رهنمايي دخترانه فاطمه الزهرا مرند با حضور مسئولان ارشد این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۰۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرپرست جمعيت هلال احمر مرند، گفت: در این مانور دانش آموزان مدرسه با راهنمایی ها و آموزش های نجاتگران جمعیت هلال احمر با نحوه و اجرای مانور پدافند غیر عامل آگاه و با راه های مقابله و ایمنی به هنگام وقوع حمله هوایی دشمن آشنا و راه های نجات از آن را تمرین کردند.

حبيب ذوالفقاري در تشریح مانور، اظهار داشت: دانش آموزان پس از شنیدن آژیر خطر از مدرسه خارج و در مکان های امن پناه گرفتند و گروهای امدادی، آتش نشانی و نیروی انتظامی و دانش آموزان امدادی که از بین دانش آموزان، آموزش های لازم را دیده بودند برای کمک رسانی به مصدومان فرضی اطفا حریق و مراقبت از ورود و خروج افراد در جایگاهای خود حاضر و انجام وظیفه کردند.

مسئول كارگروه تخصصي امداد و نجات مرند، ادامه داد: این مانور به همت آموزش و پرورش، هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی و بسیج دانش آموزی مرند انجام و راه های مقابله با حمله هوایی دشمن به دانش آموزان از گروه هلال احمر آموزش داده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار