خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خواستار شد

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در اتوبان قم-تهران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از اتمام فاز مطالعاتی تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک صنعتی شهاب از اتوبان قم - تهران و همسطح با جاده قدیم قم - تهران خبر داد و خواستار آغاز عملیات اجرایی این پروژه شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۷۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر طیبی نژاد در دیدار با رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی استان اظهار کرد: خوشبختانه روند استقرار بنکداران در شهرک صنعتی شهاب با پیشرفتی مناسب روبه‌رو است و به‌زودی عملیات اجرایی واحدهای کارگاهی در این شهرک آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال صنف بنکداران و درخواست‌های سایر صنوف برای استقرار در شهرک صنعتی شهاب، نشان از موقعیت ممتاز این شهرک صنعتی است گفت: خوشبختانه همانگونه که انتظار می‌رفت فعالان صنف بنکداران همکاری خوبی با این شرکت داشتند که می‌توان آن را نمونه موفقیت دیگری برای همکاری بخش خصوصی و دولتی در استان عنوان کرد.

طیبی‌نژاد در ادامه احداث مسیر دسترسی از اتوبان قم - تهران و جاده قدیم به شهرک صنعتی شهاب را خواستار شد و افزود: در نشست‌های کارشناسی متعدد با متخصصان و مشاوران مربوطه امروز در این دیدار رسما فاز مطالعاتی تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک صنعتی شهاب از اتوبان قم - تهران و همسطح با جاده قدیم قم - تهران بررسی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اضافه کرد: با مساعدت و پیگیری‌های استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان قم امیدواریم بتوانیم به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم را آغاز کنیم.
ارسال نظرات