خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت؛

نشست فرماندهان پیشگام با حضور فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)

فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام با حضور در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، به بیان دیدگاه ها و دغدغه ها و مسائل پیش روی خود پرداختند.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۲۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام مدارس، با حضور در سالن شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در این دیدار که با حضور سردار فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، برگزار شد؛ احمدوند و سادات شریف و خانم شوندی و عبادی به نمایندگی از سایر فرماندهان بسیج دانش آموزی به ارائه مواردی در خصوص موفقیت هاشان در واحد مقاومت با محوریت دانش آموزان پرداختند از موارد حمایتی توسط مسؤلان و خلأهای موجود سخن گفتند.

سپس احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، با ابراز خرسندی از تدارک چنین جلسه ای در آستانه هفته بسیج دانش آموزی، به ذکر مواردی درباره ی ویژگی های دانش آموزان انقلابی پرداخت و در خصوص برگزاری جلسات با دانش آموزان بسیجی با درنظر گرفتن اولویت نسبت به سایر اقشار، ابراز امیدواری کرد.

در پایان این جلسه، از خواهران اسحاقی و نوروزی و برادر عابدی به جهت کسب رتبه در ششمین جشنواره استانی مالک اشتر، تجلیل به عمل آمد.

پایان بخش این نشست که در روز قشر بسیج دانش آموزی برگزار شد؛ ذکر نوحه و سلام به سید و سالار شهیدان توسط دانش آموز بسیجی شاه دامادی بود.
ارسال نظرات