خبرهای داغ:

مصرف گاز طبيعي هفت ميليون متر مكعب افزايش يافت

با بارش نخستین برف پاييزي در بخش هايي از آذربايجان شرقي و افزايش برودت هوا، مصرف گاز طبيعي در اين استان هفت ميليون متر مكعب افزايش يافت.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۶۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربايجان شرقي، مديرعامل شركت گاز استان با بيان اين مطلب، اين افزايش مصرف را ناشي از راه اندازي وسايل وتجهيزات گاز سوز از جمله موتور خانه ها وپكيج ها وبخاري هاي گرمايشي در بخش هاي خانگي دانست و تصريح كرد: متوسط مصرف روزانه گاز در استان در هفته گذشته 24 ميليون مترمكعب مصرف بود كه پس از ورود موج جديد سرما در استان، اين ميزان به 31 ميليون متر مكعب در روز افزايش پيدا كرده است.

ولي اله ديني بر ضرورت مصرف بهينه و ايمن از گاز تاكيد و از مشتركين خواست: با توجه به اينكه با آغاز فصل سرما وسايل گاز سوز نيز راه اندازي ومورد بهره برداري قرار مي گيرند، براي جلوگيري از هرگونه حادثه ناگوار اعم ازمسدوميت با گاز مونواسيد و يا نشتي گاز طبيعي و... هشدارها و توصيه هاي ايمني را جدي بگيرند واز سالم وايمن بودن وسايل گاز سوز خود اطمينان حاصل کنند.

اهالي شهرستان هاي ورزقان، كليبر و اهر در ۲۴ ساعت گذشته با ۴- درجه و ۳-درجه به عنوان سرد ترين نقطه استان در آغاز دومين ماه پاييز بيشترين مصرف گاز را داشتند.

ارسال نظرات