خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس :

سرقت ها از بیت المال لکه ننگی برای نظام است

امام جمعه فردوس گفت: سرقت های از بیت المال لکه ننگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و موجب بدبینی می شود. قوه قضاییه باید کسانی را که در این رابطه دستگیر کرده به سزای اعمال برساند و مبلغ سرقت شده را به بیت المال برگرداند.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۱۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان فردوس در بیان خطبه های نماز جمعه این هفته در ادامه بحث تحکیم خانواده و سبک زندگی اسلامی گفت: شاید برای بسیاری از جوانان سوال باشد که چطور ازدواج موجب توسعه رزق و روزی انسان می شود در جواب این سوال باید گفت که با ازدواج اتفاق غیر عادی صورت نمی گیرد آن چیزی که باعث تغییر می شود احساس مسئولیت است که جوان تا زمانی که در خانواده خود است به آن نمی رسد.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به اینکه ازدواج با تامین معیشت و استعدادهای نهفته انسان ارتباط دارد گفت: در ازدواج طبق سخن بزرگان پختگی وجود دارد که در مدرسه، جهاد نفس، نمازشب، واظهار محبت به خوبان پیدا نمی شود.

وی تمرکز افکار را از دیگر ثمرات ازدواج دانست و گفت: بسیاری از پراکندگی هایی که قبل از ازدواج ممکن است جوان را وارد دام های شیطانی، اعتیادو فساد ومنکر کند با ازدواج مبدل به زندگی سالم می شود.

تاکید بر حضور همه آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان

امام جمعه شهرستان فردوس با اشاره به شهادت امام سجاد(ع) گفت: اگر امروز نام ونشانی از امام حسین برروی زمین است و خیمه ها وروضه های حسینی برپاست وعزادارن به روضه خوانی و مداحی در سوگ مولایشان می نشینند این ها همه به دنبال تلاش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع)  است.

بابایی در خصوص شهادت آیت الله قاضی طبابایی اولین شهید محراب گفت: زمانی منافقین دست به حصر فیزیکی امامان جمعه زدند اما پس از مدتی که امنیت برقرارشد دشمن شروع به تخریب وجهه امامان جمعه کرد تا مصلی های نماز جمعه خالی و مردم از نمازجمعه فاصله بگیرند که این نقشه نیزبه همت مردم فهیم نابودواکنون بیش از 800 پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور وجود دارد.

وی 13 آبان را سالروز 3 واقعه مهم تبعید امام، شهادت 56 دانش آموز و دانشجو شهیدو تسخیر لانه جاسوسی دانست و گفت: در این روز که به نام استکبار جهانی نامگذاری شده است  صرفا نباید دانش آموزان و مدارس شرکت کنند بلکه عموم نیز در این راهپیمایی حضور باشکوه داشته باشند.

سرقت از بیت المال لکه ننگی برای نظام است 

امام جمعه فردوس با اشاره به اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در کشور گفت: این سرقت ها لکه ننگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و موجب بدبینی می شود قوه قضاییه باید کسانی را که در این رابطه دستگیر کرده به سزای اعمال برساند و مبلغ سرقت شده رابه بیت المال برگرداند.

وی با اشاره به پنجمین نشست مجمع عالی بیداری اسلامی و شرکت 22 کشور اسلامی در بغداد گفت: این حرکت به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران پایدار خواهد ماند و مطمئنا با نابودی داعش  نقشه های دشمن برای جلوگیری از بیداری اسلامی نقشه برآب خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها