خبرهای داغ:
امام جمعه خوسف:

رسیدگی به نخبگان و شتاب علمی کشور توجه بیشتر مسئولین را می طلبد

امام جمعه خوسف گفت: کشور را باید نخبگان بسازند و تذکرات رهبری درباره رسیدگی به نخبگان و شتاب علمی کشور مورد توجه مسئولین قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۰۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه خوسف در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبری با نخبگان گفت: روحیه ما باید روحیه استقلال طلبی باشد و این امر جز با تکیه و بها دادن به نخبگان محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی افزود:دشمن در صدد است تا نگرش ها را به وابستگی عوض کرده و آن را به شکلی زیبا و مدرن جلوه دهد.کشور را باید نخبگان بسازند و تذکرات رهبری درباره رسیدگی به نخبگان و شتاب علمی کشور مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دانش آموزی گفت: هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت نوجوانی است که امام جامعه او را رهبر خود خوانده و از او تجلیل کرد.

امام جمعه خوسف با بیان اینکه  شجاعت و بصیرت لازمه نسل جدید است افزود: بسیج دانش آموزی باید جوانان مومن و انقلابی  همچون حسین فهمیده را تحویل جامعه دهد.

شاهبیکی با بیان مطلب روزنامه صهیونیستی، درباره حذف دروس شهادت طلبانه از سیستم آموزشی ایران گفت:باید درس رهبر کوچک به کتابها برگردد چرا که روحیه شهادت طلبی ،پشتوانه اعتقادی این ملت است و دشمن از آن بیم دارد.

وی با انتقاد از کسانی که حرف از سید الشهدا می زنند ولی قیام ایشان را تفسیر به رای می کنند افزود: درس حسین(ع) نرفتن زیر بار ذلت است و پیرو مکتب ولایت با شیطان بزرگ توافق و سازش نمی کند.

خطیب نماز جمعه خوسف در پایان با اشاره به توحین و اتهامات نامزد های ریاست جمهوری آمریکا به هم ،گفت: کشوری که خود را دایه دار مدیریت جهانی می داند، خود به روزی افتاده که دونفر لات باید بر آن حکومت کنند.

در این مراسم لوح سپاسی از طرف مسئول ستاد امر به معروف خراسان جنوبی،جناب آقای دکتر رضایی  به برادر محمد خدابخشی دبیر امر به معروف شهرستان خوسف اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها