خبرهای داغ:
رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین خبر داد

برگزاری اجتماع بزرگ زائرین اربعین در 14 آبان

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین‌ گفت: مراسم اجتماع زائرین اربعین در روز 14 آبان ماه در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۸۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید احمدی ظهر امروز در حاشیه همایش یاوران رسانه‌ای اربعین در جمع خبرنگاران با اشاره به اجتماع بزرگ زائرین اربعین اظهار کرد: مراسم اجتماع زائرین در روز 14 آبان ماه در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود تا در این مراسم‌ها اطلاع‌رسانی لازم به زائرین صورت بگیرد، هر چه اطلاعات زائرین در خصوص زیارت اربعین بیشتر شود، این کار به بهتر برگزارشدن مراسم اربعین کمک می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش یاوران رسانه‌ای اربعین با هدف ایجاد همگرایی بوده است، طی سال‌های گذشته اصحاب رسانه این گلایه را داشتند که کسی برای آن‌ها در خصوص زیارت اربعین، سیاست‌ها و رویکرد‌ها را مشخص نکرده است، ما با برگزاری همایش یاوران رسانه‌ای اربعین به دنبال تبیین رویکرد‌ها و سیاست‌ها برای اصحاب رسانه بودیم تا آن‌ها بتوانند با شناخت بیشتری وارد مراسم اربعین شوند.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین‌ افزود: سایت اربعین در طول سال فعالیت دارد و این سایت به زبان فارسی و چهار زبان خارجی دیگر است. سایت اربعین در حوزه فرهنگی، اطلاع‌رسانی و تامین محتوا فعالیت می‌کند و هر موسسه و نهادی می‌تواند از محتواهای تولید شده در سایت اربعین استفاده کند. همچنین اعضای ستاد اربعین در شبکه اجتماعی تبیان هم حضور دارند و به صورت شبانه روزی به سؤالات مردم در زمینه‌های مختلف اربعین پاسخ می‌دهند.

احمدی خاطرنشان کرد: اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی امسال در خصوص مراسم اربعین بیشتر نگاه به عرصه بین‌الملل دارد و این اتحادیه بیشتر به دنبال دعوت از رسانه‌های بین المللی برای شرکت در مراسم اربعین است، ستاد اربعین هم در عرصه داخلی بحث فرهنگی و معرفت سنجی را دنبال می‌کند.
ارسال نظرات