خبرهای داغ:
بازرس اعزامی سازمان دارالقرآن کریم:

فعالیت های قرآنی میامی مورد حمایت مسئولان قرار گیرند

بازرس اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی خواستار شتاب بیشتر بر فعالیت‌های قرآنی میامی شد و گفت: مسئولان باید عنایت بیشتری به اینگونه فعالیت‌ها داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۰۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن دیدگاه در بازدید از فعالیت خانه های قرآنی شهری و روستایی میامی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، با مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم در میامی ابراز داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ترویج فعالیت‌های قرآنی در کشور مثبت است اما کافی نیست و ما هرچه در توان داریم باید برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه صرف کنیم.

وی افزود: یکی از راه های ترویج فعالیت های قرآنی در میامی، حمایت بیشتر مسئولان ارشد شهرستانی و نهادهای فرهنگی است که دراین زمینه شورای فرهنگ عمومی می تواند نقش آفرینی محوری در ترویج معارف قرآنی به خصوص در روستاها داشته باشد.

بازرس اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم درباره راهکارهای ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه هم گفت: امروز باید همه مسئولان در راستای ترویج معارف دینی و به خصوص آموزش قرآن کریم پای کار باشند تا شاهد حضور جوانان شهرستان میامی در جلسات قرآنی باشیم.

دیدگاه با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های درون شهرستانی برای ترویج معارف دینی و قرآنی، ابراز داشت: میامی دارای قاریان و مربیان خوبی است که بهره گیری از آنها در راستای انجام یک برنامه ریزی مدون می تواند ترویج دوره‌های آموزشی قرآنی را در این شهرستان سبب شود.

وی افزود: گسترش خانه‌های قرآنی شهری و روستایی با هدف ریشه کنی بی سوادی قرآنی و ترویج فرهنگ تلاوت آیات کلام الله مجید در زندگی روزمره خوشبختانه رسالت خود را در میامی به خوبی صورت می دهند اما مشکلات این خانه ها باید به دست مسئولان رفع شود که امیدواریم این مهم در آینده نه چندان دور تحقق یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها