خبرهای داغ:
با حضور مديران گروه اقتصادى كوثر

برگزاری نشست مشترك سرمايه گذاران شهرستان هاى شاهرود و ميامى

نشست مشترك سرمايه گذاران شهرستان هاى شاهرود و ميامى با مديران گروه اقتصادى كوثر در فرمانداری شاهرود تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۴۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شهرستان شاهرود به عنوان قطب كشاورزي و قطب گردشگري از ظرفيت هاي بسيار بالايي در حوزه هاي مختلف برخوردار است كه داراي فرصت هاي سرمايه گزاري بسياري است که در نشست مشترك سرمايه گذاران شهرستان هاى شاهرود و ميامى که با حضور مديران گروه اقتصادى كوثر، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان شاهرود،نماينده مردم شهرستان هاي شاهرود و ميامي در مجلس، فرمانداران و مسئولان دو شهرستان در محل فرماندارى ويژه شاهرود برگزار شد.

سيدمحمدرضاهاشمي در اين نشست گفت: يكي از راههاي سرعت بخشيدن به توسعه اقتصادي، آباداني و ايجاد اشتغال ، جلب سرمايه و سرمايه گزار است.
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان شاهرود با بيان اين كه همه دستگاه هاي دولتي شهرستان شاهرود بايد در آسان سازي كار سرمايه گزاران تلاش نمايند افزود: برنامه ريزي هاي اساسي در سطح شهرستان براي استقبال از سرمايه گزاران انجام شده تا آن ها با كمترين مشكل و با ميل و رغبت بيشتر بتوانند در بخش هاي مختلف فعاليت نمايند.
وي تصريح كرد:همه امكانات و زيرساخت هاي لازم براي سرمايه گذاري در بخش صنعت، گردشگري وكشاورزي فراهم است.
هاشمي با تاكيد بر اين كه از ورود سرمايه گذاران به اين شهرستان استقبال مي كنيم و آماده هرگونه همكاري و مساعدت با سرمايه گزاران بومي و غير بومي هستيم، افزود: چنانچه مانعي براي حضور سرمايه گزاران در پروژه هاي شهرستان وجود داشته باشد،با هماهنگي بين دستگاه ها برطرف خواهد شد.
معاون استاندار سمنان از مسوولان ادارات خواست با شناسايي مشكلات احتمالي سرمايه گذاري، هر چه زودتر دررفع آنها تلاش كنند.
وي افزود: با جذب سرمايه گزار، زمينه هاي رفاه اجتماعي، اشتغال و توسعه پايدار در شهرستان فراهم مي گردد.
دكتر حسينى شاهرودى نيزدر اين نشست مشترك سرمايه گذارى گفت: كشور ما هيچ منطقه محرومى ندارد بلكه هر شهر و روستايى داراى ظرفيت هاى بالقوه اى است كه ما نتوانسته ايم آنها را بارور كنيم
وي درادامه افزود: كشور ما هيچ منطقه محرومى ندارد بلكه هر شهر و روستايى داراى ظرفيت هاى بالقوه اى است كه ما نتوانسته ايم آنها را بارور كنيم دكتر سيد حسن حسيني شاهرودي در اين نشست مشترك سرمايه گذاران شهرستان هاي شاهرود و ميامي با گروه اقتصادي كوثر در محل فرمانداري ويژه شهرستان شاهرود، با بيان اين مطلب افزود: ايران داراي كيلومترها مسير آبي و سواحل بسياري است در حالي كه كشورهاي زيادي بر سر راه يابي به آب هاي آزاد با يكديگر درگيرند اما جنوب ايران يكي از محروم ترين مناطق كشور است.
وي با بيان اينكه اين محروميت در شمال كشور نيز ديده مي شود، ابراز داشت: البته جنگل ابر شاهرود نيز داراي چنين وضعيتي است و محروميت زير سبزي برگ درختان آن پنهان شده است.
نشست بررسي فرصت هاي سرمايه گذاري در شاهرود و ميامي با حضور مديران سازمان اقتصادي كوثر چهارشنبه شب در تالار ولايت فرمانداري شاهرود برگزار شد.
در اين نشست تعدادي از سرمايه گذاران نيز به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها