خبرهای داغ:

برگزاری جلسه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با مسئولین بسیج شاهرود+عکس

مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور در سپاه شاهرود با مسئولین نمایندگی ولی فقیه حوزه های مقاومت بسیج اقشار نشست هم اندیشی برگزار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۰۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین طرح وبرنامه، دبیرخانه اشراف و امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین جلسه هم اندیشی با مسئولین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و اقشار بسیج سپاه ناحیه شاهرود برگزار کردند.

در این جلسه که رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و اقشار بسیج حضور داشتند، حجت الاسلام علی شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی با خیرمقدم به مسئولین سازمان و بسیجیان عزیز و مخلص با بیان اینکه سَر پنجه های بسیج که این مسئولین عزیز بسیجی ما در حوزه ها هستند باید تقویت شوند و این به تلاش شما مسئولین و رصد مشکلات و برنامه ها می باشد.

وی افزود: بسیجیان مخلص ما بدون هیچ توقعی در حوزه ها و پایگاه ها خدمت می کنند و حمایت مسئولین را طلب دارند و این حضور و رصد و هم اندیشی می تواند در جهت رفع مشکلات بسیجیان در رده ها اثرگذار باشد.

شریفی خاطر نشان کرد: امیدواریم از این جلسات هم اندیشی نتایج خوب و موثری به عمل آید و تعاملات بیشتر و بهتر در مجموعه نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی و ارتباط قوی تر بسیجیان در حوزه ها و رده های بالاتر انجام پذیرد.

سرهنگ پاسدار سلمان شایان فر مسئول دبیرخانه اشراف نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج نیز در این جلسه با اشاره به جمع بندی این جلسات و ارائه آن به فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: این جلسات برای انجام برنامه ریزی های بلند مدت و بر طرف نمودن مشکلات ساختاری و نرم افزاری انجام می شود.

وی افزود: در حوزه نمایندگی در سالهای مختلف عزیزان بسیجی حضور دارند و تلاش می کنند و ما برای این فعالیت ها نقشه راهی در حال ترسیم کردن هستیم تا مشکلات پیش رو کمتر شود و در این نقه به بسیج اقشار و بسیج جامعه زنان و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها توجه ویژه ای خواهد شد.

شایان فر با اشاره به اصلاح برنامه ها در طرح تحولی گفت: بسیج یک سازمان همکار و غیر نظامی وابسته به سپاه است و باید مطابق با فرهنگ بسیجی و اقتضائات این نها با برکت برنامه ها را انجام داد و ما در این جهت در حال تلاش هستیم و در آینده ثمرات آن ان شالله به ثمر خواهد نشست.

در این جلسه رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و اقشار بسیج به ارائه مطالب و سخنان و دیدگاه ها و پیشنهادات و موانع کاری در سطح حوزه ها و پایگاه ها و کانون ها و اقشار بسیج پرداختند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها