خبرهای داغ:
با حضور پرسنل ناحیه سپاه قاین صورت گرفت

عیادت از پدر شهید فروزان نژاد در بیمارستان شهدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین به همراه جمعی از پرسنل سپاه از پدر شهید عباس فروزان نژاد که در بیمارستان شهداء قاین بستری است عیادت کردند.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۹۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه سپاه قاین به همراه جمعی از پرسنل سپاه از پدر شهید عباس فروزان نژادکه در بیمارستان شهداء قاین بستری است عیادت کردند.

شهید عباس فروزان نژاد درشهریور 1341در روستا ورزگ متولد شد ودر فروردین 1378در شرق تربت حیدریه در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید بزرگوار در گلزار شهدای روستای ورزگ در کنار سایر همرزمانش مدفون است.

گوشه ای از وصیت نامه شهید عباس فروزان نژاد:

با درود و سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش ، امام امت(ره) همچنین تمام کسانی که در راه اسلام گام بر می دارند.

حقیر برای رضای خدا و انجام وظیفه نسبت به انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام و برای پر کردن سنگر خالی یکی از شهدا عازم جبهه شدم. دو پیام کوچک برحسب وظیفه به عنوان یادآوری خدمت شما دارم:

اول،ای خواهران وبرادران مسلمان،به قرآن بیشترتوجه کنید،آن رابخوانیدوبدان عمل کنید.دوم،به ندای رهبرتان که حسین زمان است لبیک گوییدواوراتنهانگذارید.

پدر،مادر،همسروفرزندان عزیزاگرچه دلم می خواست که بیشترازاین باشمابمانم امادیدم که دیگروقت درخانه ماندن نیست و اگر بنا باشدکه همه درخانه هابنشینیم دشمن خواهدآمدو قرآن و انقلاب را از ما خواهدگرفت.

اگر بنا باشدستمگران، ظالمان، کافران و منافقین بر زندگی اسلامی ما مسلط شوند در این صورت مردن بهتر اززنده ماندن است.

روحش شادویادش گرامی باد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها