خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

برای مقابله با دشمن در فضای مجازی، سواد رسانه خود را بالا ببریم

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: امروزه شما با دشمنی مواجه هستید که در فضای مجازی کار می کند لذا باید سواد رسانه ای خود را بالا ببریم.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۸۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، زهره روستا مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی در کارگاه مادرانه که در محل آموزشگاه رضوانه شاهبیگی شهرستان سربیشه برگزار شد گفت: تربیت حرکتی است که از درون به بیرون شکل می گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد علم نسبت به یک موضوع، برنامه ریزی و نظارت سه مرحله در شکل گیری تربیت می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نگه داشتن حرمت فقه خداوند باعث رفع گرفتاریهای ما می شود خاطر نشان کرد: روزی خانمی محضر رسول الله آمدند و از پیامبر(ص) سوال کردند که چه بکنم که در نزد شوهرم محبوب شوم؛ حضرت فرمودند که نماز شب بخوانید.

وی ادامه داد: حال اگر ما برای خواندن نماز شب امروز و فردا می کنیم بدان جهت است که اعتماد و رفتار سازی ما ضعیف است.

روستا در کارگاه دخترانه که در مدارس رضوانه شاهبیگی ، زهرا براتیان و نمونه عفاف برگزار شد عنوان کرد: دشمن بدنبال گرفتن فرهنگ ما می باشد و میخواهد از طریق جنگ نرم فرهنگ خود را در جامعه ما رواج دهد و نفوذ کند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن خط مقدم جدیدی برای خود تعریف کرده است اظهار داشت: امروزه شما با دشمنی مواجه هستید که در فضای مجازی کار می کند لذا باید سواد رسانه ای خود را بالا ببریم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها