خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر:

فقدان دانش دینی علت گرایش به فرقه هاي انحرافی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر با بيان اينكه فقدان دانش دینی علت گرایش به فرقه هاي انحرافي است، گفت:‌ هدف فرقه های نوظهور و نحله های انحرافی اسلام ستیزی است.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۱۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
حجت الاسلام مصطفی تقوی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی نقد فرقه ها و نحله های انحرافی در شهرستان مهدیشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در مهديشهر اظهار داشت: این دوره دو روزه ویژه معلمان واساتید شهرستان مهدیشهر می باشد که پس از پایان دوره گواهینامه به انها اعطا می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر اقشار تأثیرگذار جامعه با عرفان های نوظهور و فرقه ها و نحله های انحرافی در راستای تحقق منویات رهبری در جهت مقابله با این فرقه ها عنوان کرد.

وی همچنین اساتید این دوره رادکتر روحی دکترای ادیان و مذاهب عنوان کرد و گفت: این دوره در فرهنگسرای مهدیشهر و مجتمع کلاهدوز در حال برگزاری است.

تقوی هدف فرقه های نوظهور و نحله های انحرافی را اسلام ستیزی دانست و بيان داشت: نحله های انحرافی یکی از جبهه های کفر است که هدف اصلی این فرقه های نوظهور را می توان اسلام ستیزی عنوان کرد که مسلک سازی عرفان گرایی دروغین تهدید جدیدی از دشمنان اسلام بر جوامع اسلامی است.

تقوی تصريح كرد: فقدان دانش دینی علت گرایش به این فرقه است که این عرفان های کاذب که نوظهور است در مسیر گمراهی جوانان قرار دارد و با تبلیغات علیه دین حقیقی و معنویت اسلامی این فرقه را گسترش مي دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها