خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شوراس اسلامی عنوان کرد

تقابل دولت با افکار عمومی در موضوع حقوق های نجومی

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: مسئولین به جای دادن پاسخ سنجیده و قانع کننده به مردم و رسیدگی به موضوع و مجازات این افراد که حقوق نجومی گرفتند در تقابل با افکار عمومی جامعه عمل کرد.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۵۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به نحوه پاسخگویی دولت به مردم در زمینه فیش های نجومی اظهارداشت: واکنش دولت در مجموع خوب نبود و از کسانی که فیش های نجومی را دریافت می کنند به عنوان ذخائر انقلاب نام برده شد .

وی عنوان داشت: رفتار خوبی در پاسخ به افکار عمومی جامعه صورت نگرفت و دولتمردان در این زمینه جبهه گرفتند.

عبادی افزود: این درست نیست که اگر افشای حقوق نجومی یا فساد مالی از طرف شخص یا جناح خاصی باشد آنها را ذخائر انقلاب بدانند چون از خودشان است. این جریان لوس شده است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولتمردان جناح های سیاسی و مفسدان اقتصادی را از خودشان ندانند و سکوت نکنند.

وی بیان کرد: چون دستور مقام معظم رهبری است در زمینه رسیدگی به موضوع فیش های نجومی و بازگرداندن آنها به بیت المال همه دستگاه ها باید به میدان بیایند.

عبادی ادامه داد: مسئولین به جای دادن پاسخ سنجیده و قانع کننده به مردم و رسیدگی به موضوع و مجازات این افراد که حقوق نجومی گرفتند در تقابل با افکار عمومی جامعه عمل کرد.

وی بیان داشت: اینکه سخنگوی دولت می گوید این افراد ذخائر انقلاب هستند که درست نیست چون آنها به دنبال جمع کردن ذخائر برای خود هستند و پاسخ مردم و افکار عمومی در مورد علت دریافت این حقوق های نجومی قانع کننده نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها