خبرهای داغ:
11 آبان ماه؛

همایش امر به معروف و نهی از منکر در گرمسار برگزار مي شود

به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار،همایش امر به معروف و نهی از منکر ویزه دانشجویان و دانش آموزان گرمساری برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۴۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از گرمسار،جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با محوریت هماهنگی برگزاری همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در گرمسار،به میزبانی سپاه ناحیه گرمسار با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر،برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت در واقعه کربلا،اظهارداشت: همایش های امر به معروف با عناوین و محوریت های مختلفی به شکل تشریفاتی در سطح کشور برگزار می‌شود اما باید به تأثیر،نفوذ و عملیاتی شدن این برنامه ها دقت شود.

وی با تأکید براینکه همه دستگاه های اجرایی شهرستان در این فریضه مهم سهم دارند افزود: اداره آموزش و پرورش،نیروی انتظامی،بسیج دانشجویی،روئسای دانشگاه ها و اداره ارشاد از مهم ترین دستگاه هایی هستند که با قشر جوان و نوجوان جامعه سر و کار دارند و باید به این فریضه الهی اهتمام بورزند.

علی همتی معاون فرماندار شهدستان گرمسار در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری در ماه محرم الحرام بیان کرد: برگزاری یک همایش با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برای این شهرستان بسیار لازم است و تقارن آن با ماه محرم می‌تواند موثر واقع شود.

وی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین و اساسی ترین علل واقعه تلخ و سوزناک عاشورا است.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات برگزاری این همایش بررسی شد و وظایف ادارات در برگزاری آن مشخص شد و بنا به تصمیم اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر،این همایش در 11 آبان ماه 1395 در محل دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها