خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:

بسیج و سپاه برای آرامش مردم خدمت‌رسانی می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: بسیج و سپاه در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی، برای آرامش مردم در مناسبت‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۶۰۹۴۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
مجید حسین‌زاده در حاشیه مراسم «نماز وحدت» در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در خرمشهر اظهار کرد: به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و در روز هشتم ماه محرم، برنامه‌ای تحت عنوان «نماز وحدت» توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه در این مراسم از همه مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی از جمله امام جمعه و فرماندار دعوت شده است، ادامه داد: با وجود برپایی نماز وحدت اعلام می‌کنیم که همه ما دوشادوش و در کنار هم با وحدت کامل برای خدمت‌رسانی به مردم شهرستان حاضر هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: در قالب این برنامه، سختی‌ و مصیبت‌هایی که بر اهل‌بیت و امام حسین(ع) اتفاق افتاده بود را یادآوری کردیم و نمازی را که امام حسین(ع) در شرایط سخت و دشوار آن را اقامه کرده بود، برپا کردیم.

وی در رابطه با امنیت شهرستان و مراکز مذهبی در ایام محرم، تصریح کرد: بسیج و سپاه به نوبه خود در راستای تامین آرامش در مراسمات و برنامه‌های تکایا، حسینیه‌ها، هیئات و ... خدمت‌رسانی می‌کند.

حسین‌زاده در پایان گفت: در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی، بسیج و سپاه به صورت شبانه‌روزی خدمت می‌کند تا مردم با آرامش، این برنامه و مناسبت‌ها را گرامی بدارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها