خبرهای داغ:
در گرامیداشت ماه محرم

برگزاری هیئت عزاداری امام رضا(ع) شهرک شهید بهشتی شاهرود+ تصاویر

در گرامیداشت ماه عزای سالار شهیدان هیئت عزاداری متوسلین علی ابن موسی الرضا(ع) شهرک شهید بهشتی دسته عزداری برگزار می کنند.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۳۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت ماه محرم مراسم سوگواری سالار شهیدان به همت هیئت عزاداران متوسلین به علی ابن موسی الرضا(ع) شهرک شهید بهشتی شاهرود در شب های دهه اول محرم اقدام به برگزاری دسته زنجیرزنی در سطح این شهر می نمایند.

در یکی از مراسم های عزاداری و زنجیر زنی دسته هیئت شهرک شهید بهشتی شاهرود، سرهنگ پاسدار دامغانی،فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود و معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با حضور در جمع عزاداران هیئت زنجیرزنی امام رضا(ع) این شهرک به عزاداری سالار شهیدان پرداختند.

خاطر نشان می شود شهرک شهید بهشتی امسال جزو برنامه محله اسلامی سپاه شاهرود قرار گرفته است و تلاش می شود این محله در کنار محله اسلامی شهرک ولیعصر(عج) با توجه به برنامه های ابلاغی در محله های اسلامی در راستای محرومیت زدایی و حاشیه نشینی شهری در این شهرک کار انجام شود و توجه به برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های ماه محرم از جمله اقدام در راستای تحقق محله اسلامی و دیده شدن این محله های دارای پتانسیل و استعدادهای بالاست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها