خبرهای داغ:
با عنوان آبروی محله

یادواره شهیدان "کارکوب زاده" در قم برگزار شد

یادواره شهیدان کارکوب زاده با عنوان "شهید، آبروی محله" به همت پایگاه شاهد ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۱۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

یادواره شهیدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهیدان عبدالجلیل، منصور و خلیل کارکوب زاده با حضور حجت الاسلام احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع)، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و اهالی شهرک شهدای قم برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم سخنران این محفل نورانی بود؛ وی در سخنان خود مقام و منزلت شهیدان و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان را ستود.

مادر بزرگوار شهیدان کارکوب زاده نیز خاطراتی از فرزندان شهید خویش بازگو کرد، روایتگری حجت الاسلام هاشم پور و نوحه خوانی کاظم مظاهری از دیگر بخش های مراسم بود.

علی اسماعیلی مجری شبکه استانی سیمای نور نیز اجرای مراسم یادواره را بر عهده داشت.

یادآور می شود: خانواده معظم شهیدان کارکوب زاده، دو شهید به نام های عبدالجلیل و خلیل و یک مفقودالاثر به نام منصور و نیز یک جانباز و یک آزاده در دوران سکونت در شهر آبادان، تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

مقام معظم رهبری در سفر استانی سال 89 به قم، در منزل شهیدان کارکوب زاده حضور یافتند.

همچنین مادر این سه شهید عزیز، سالهاست که زیر زمین منزل شخصی خود را به نمایشگاهی از آثار فرزندان شهید خویش و موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل نموده و تاکنون گروههای زیادی از مسئولان و اقشار مختلف مردم از اقصی نقاط کشور از این نمایشگاه بازدید نموده اند.

لازم به ذکر است، بسیجیان پایگاه هشت شاهد حوزه دو شهید قربانی در حاشیه این مراسم، با خانواده های معظم 6 شهید بزرگوار شهرک شهدا دیدار کردند.


ارسال نظرات