خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قنوات قم:

هیئت های مذهبی و کانون مداحان، نهادهای ارزش آفرین هستند

امام جمعه قنوات قم با تاکید بر اینکه هیئت های مذهبی و کانون مداحان، نهادهای ارزش آفرین هستند، ابراز کرد:در جامعه ای که آسیب های اجتماعی در آن موج می زند، باید از سرمایه های موجود استفاده کنیم و پیش از آن الزامات آن را فراهم سازیم.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۷۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، حلقه مربیان شجره طیبه صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی با حضور حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر قنوات و سرمربی حلقات صالحین بسیج بخش مرکزی برگزار شد
حجه الاسلام عادل پور در گردهمائی طی سخنانی به تبیین سخنان مقام معظم رهبری در سخنرانی و درس خارج از فقه خود در خصوص سوءاستفاده از تعابیر معظم له و دوقطبی شدن جامعه پرداخت و اظهار کرد: همگی بایستی مطیه رعبری باشیم و فرامین ایشان را به نحو احسن اجرائی کنیم.
وی با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله حسین(ع) اظهار داشت: هیئات از منظر جامعه شناختی، نهادهای اجتماعی هستند و این نهاد می تواند با توجه به در اختیار بودن ارکان شجره طیبه بسیج میتواند در بستر جامعه تاثیرگذار باشد.
وی با تاکید بر اینکه هیئت های مذهبی و کانون مداحان، نهادهای ارزش آفرین هستند، ابراز کرد:در جامعه ای که آسیب های اجتماعی در آن موج می زند، باید از سرمایه های موجود استفاده کنیم و پیش از آن الزامات آن را فراهم سازیم.
امام چمعهخ شهر قنوات در ادامه به شاخص های حوزه مداحان اشاره و تصریح کرد: نگاه ما این است که این فضا می تواند در کنار اهرم قوی شاعران آئینی، هم در بستر عمومی و هم در بستر مجرمانه جامعه نقش موثری داشته باشد.
عادل پور در پایان به دو جمله از مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: نهادهای مذهبی حتی می توانند در حوزه کاهش آسیب های اقتصادی نیز نقش ایفا کنند.

ارسال نظرات