بسیج رسانه گزارش می دهد

نگاهی بر سومین روز اجلاسیه 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

نماینده ولی‌فقیه در پایان سومین روز اجلاسیه شهدا با خانواده شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۴۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش بسیج رسانه به گزارش خبرنگار بسیج رسانه از یاسوج ، سومین روز از اجلاسیه 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به‌نام اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی ظهر امروز با حضور خانواده‌های شهدای این قشر، طلاب و روحانیون استان‌های فارس، اصفهان، قم و طلاب حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

این برنامه با تلاوت کلام‌الله مجید آغاز شد و با سخنرانی آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین سخنان حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه یافت.

برگزاری مراسم تواشیح توسط گروه بین‌المللی ثقلین استان خوزستان و اجرای مداحی توسط مداح و ذاکر اهل بیت(ع) پایان بخش سومین روز اجلاسیه 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به‌نام شهدای روحانی بود.

اما قبل از پایان این مراسم جمعی از مادران شهدای طلاب و روحانی خواستار دیدار با فرمانده دفاع مقدس و یکی از مستشاران ایران در عراق شدند.

سردار عوض شهابی در دیدار با مادران شهدا خطاب به آنان گفت: فرزندان شهید شما مایه افتخار میهن و استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که همه ما تا آخرین قطره خون راه آنان را ادامه می‌دهیم و برای پاسداشت از اسلام، انقلاب، کشور و رهبری تلاش می‌کنیم.

این فرمانده دفاع مقدس گفت: ما خدمتگزار همه خانواده‌های شهدا به ویژه مادران شهدا هستیم و از مادران شهدا می‌خواهم برای پیروزی امت اسلام، سربلندی همه رزمندگان و قرار گرفتن در مسیر شهدا دعا کنند.

وی با بیان اینکه نتوانستیم آن‌طور که شایسته بود از آرمان‌های شهدا حفاظت کنیم، افزود: برگزاری اجلاسیه شهدا هم برای تجلیل از مقام شامخ شهدا است.

در پایان سومین روز اجلاسیه شهدا آیت‌الله ملک‌حسینی با حضور در جمع خانواده‌های شهدای استان با مادران و فرزندان شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه سپس در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مطلوب اجلاسیه شهدای استان گفت: سومین روز اجلاسیه شهدای استان نیز مانند دو اجلاسیه روز گذشته به خوبی برگزار شد.

وی از حضور پرشور مردم در این اجلاسیه قدردانی کرد و افزود: توقع حضور پرشور از مردمی که شجاعت، ایثار و جانبازی آنان زبانزد است می‌رفت و از حضور همه مردم و اقشار مختلف در این اجلاسیه قدردانی می‌کنم.

ملک‌حسینی تصریح کرد: هیچ امت با درایتی رمز افتخارآفرینی خود را نادیده و فراموش نمی‌کند و مردم و امت این استان هم افتخارآفرینی رزمندگان و فرزندان خود در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نکرده و نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور مردم باشکوه مردم زیباترین صحنه‌ها را رقم زد و انتظار داریم مردم در دو روز باقی‌مانده اجلاسیه نیز پرشور و باشکوه حضور داشته باشند.

بر اساس این گزارش؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ هشت ساله دفاع مقدس 35 شهید روحانی و طلبه به انقلاب و نظام تقدیم کرده است.


پایان خبر/


ارسال نظرات