رییس سازمان بسیج رسانه البرز در دیدار با خانواده شهید غیاثوند

نسل جدید نباید از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرند/ شهدای رسانه چراغ راه هدایت هستند

رییس سازمان بسیج رسانه البرز در دیدار با خانواده شهید غیاثوند گفت: ملت ایران و نسل جدید نباید از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرد و ما خرسندیم که در عصر حاضر به برکت خون شهدا و باعزت و اقتدار مردم مانع ورود دشمن به کشور شده ایم وباید در عمل راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۷۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ ابراهیم نوروزی فر در این دیدار با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد شهدا، اظهارداشت: شهدا حق بزرگی برگردن تمام ملت ایران دارند و باید نام و یاد آنها گرامی داشته شود.

وی افزود: ملت ایران و نسل جدید نباید از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرد و ما  خرسندیم که در عصر حاضر به برکت خون شهدا و باعزت و اقتدار مردم مانع ورود دشمن به کشور شده ایم وباید در عمل راه شهدا را ادامه دهیم.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: هم  برای ما و هم برای خانواده عزیز شهید غیاثوند، افتخار بزرگی است که در عرصه رسانه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده ایم.

نوروزی فر با بیان اینکه امروزه جنگ، جنگ تفکر و عقاید است ابراز داشت: دشمن می خواهد که شهدا فراموش شوند و این تجدید میثاق با خانواده شهدا قوت قلبی برای همه ماست.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرزتاکید کرد: اصحاب رسانه باید شهدای رسانه را چراغ هدایت خود بدانند ومهمتر اینکه شناسایی شهدای رسانه و تکریم آنها از مهمترین موضوعاتی است که باید در فضای رسانه بیشتر به آن پرداخته شود.

در پایان لوح سپاس و هدیه ای که از طرف سازمان بسیج رسانه استان البرز تهیه شده بود تقدیم مادر بزرگوار "شهید دکتر بابک غیاثوند" گردید.

گفتنی است شهید بابک غیاثوند از شهدای رسانه ملی ساکن در کرج بود که در پانزدهم آذر سال 1384 در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سی 130 نیروی هوایی به همراه 39 نفر خبرنگار ، عکاس و فیلمبردار  دیگر به درجه رفیع شهادت نایل شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار