رئیس سازمان بسیج رسانه:

رسانه‌ها بهترین وسیله برای بیان حقایق اسلام و جمهوری اسلامی هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: رسانه‌ها بهترین وسیله برای بیان حقایق اسلام و جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۸۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج،مسعود بصیری در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه جنگ نرم اظهار داشت: بهترین کار برای فعالیت در عرصه رسانه این است که همه خبرنگارا ن را بدون توجه به جناح‌بندی و فارغ از نگاه‌های حزبی زیر چتر جمهوری اسلامی جمع کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه خبرنگارانی که دلشان برای انقلاب می‌تپد و از پیروزی‌های آن خوشحال می‌شوند، بسیجی هستند، گفت: اختلافات سلیقه‌ای ممکن است وجود داشته باشد اما باید این اختلافات کنار گذاشته شود و همه دور یک میز جمع شوند.

بصیری به برگزاری نشست‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی اشاره کرد و افزود: توجه به وضع معیشتی و مشکلات خبرنگاران در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد تا همدلی در بین این قشر افزایش یابد. اردوهای مختلفی توسط این سازمان برگزار می‌شود و بازدید از توانمندی‌های استان‌های مختلف و دستاوردهای جمهوری اسلامی مورد رصد خبرنگاران قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها بهترین وسیله برای بیان حقایق اسلام و جمهوری اسلامی هستند، در مورد تمدید تحریم‌ها علیه ایران بیان کرد: رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه امروز اذعان دارند که این موارد نقض برجام است و باید رسانه‌ها، افکار عمومی داخل را در مقابل این نقض آشکار توجیه کنند.

وی بر برقراری ارتباط با مردم دنیا برای قانع‌کردن آن‌ها در مقابل بدعهدی‌های آمریکا تأکید کرد و گفت: باید مردم دنیا آگاه شوند که چرا آمریکا به‌دنبال کلاه گذاشتن بر سر طرف قراردهای خود است.


ارسال نظرات